Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌ جمعه گلپایگان در خطبه‌های نماز جمعه گلپایگان با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: شناخت امام حسن مجتبی(ع) برگرفته از پیامبر(ص) است؛ بنابراین تبیین و توجه به شخصیت حضرت بسیار ضرورت دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن شب قدر گفت: در زندگی از نسیم رحمت وفضائل با برکت رمضان نباید غافل شویم، اعمال و فضائل ماه رمضان به ویژه شب‌های قدر تکرار نشدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرامتی گفت: شیعیان با دشمنان و منکران مهدویت به واسطه سوره قدر احتجاج کنند تا بر آنان فائق و پیروز شوند؛ سوره قدر مدرک دیانت مسلمانان است و باید از فرصت برای ارتباط با امام زمان استفاده شود.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری به قوای سه‌‌گانه، افزود: قوای سه‌گانه وظیفه دارند به سیاست‌های کلی نظام توجه کنند، زیرا راهکار اصی، گسترش عدالت اجتماعی است؛ در بهره‌گیری از امکانات بهداشتی و درمانی فاصله طبقاتی وجود دارد که نباید وجود باشد، راه تحقق عدالت در  تأمین اجتماعی توجه به سیاست‌های ابلاغی در تأمین اجتماعی است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: اینتر امام جمعه گلپایگان نماز جمعه سیاست های ابلاغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست