Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:04:51 GMT

پایان طولانی ترین عصر سرمربیگری در برنلی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۶۸۲۳

پایان طولانی ترین عصر سرمربیگری در برنلی

 

باشگاه برنلی عصر امروز از برکناری شان دایش خبر داد و به این ترتیب دوران مربیگری ۱۰ ساله او در این تیم به اتمام رسید.

به طور دقیق شان دایچ سرمربی برنلی پس از ۹ سال و ۱۶۶ روز از هدایت این تیم کنار گذاشته شد. با اخراج او هم اکنون یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با ۶ سال و ۱۸۹ روز رکورددار طولانی‌ترین دوره مربیگری یک تیم در بین سرمربیان حال حاضر در لیگ برتر انگلیس می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنلی ۸ بازی مانده به پایان فصل، در رده هجدهم لیگ برتر قرار دارد و همین منجر به اخراج شان دایش، سرمربی این تیم شد. شان دایچ پس از تقریبا ۱۰ سال حضور در تِرف مور، از برنلی اخراج شد. این تیم اکنون چهار امتیاز با منطقه امن فاصله دارد.ب

رنلی از هفت بازی گذشته خود فقط یک برد داشته و در این مقطع پنج بار شکست خورده است. در نتیجه هیئت مدیره تصمیم گرفت که تغییری را برای عوض کردن شرایط موجود ایجاد کند.

آلن پیس، رئیس باشگاه برنلی با انتشار بیانیه گفت: « در ابتدا می‌خواهیم صمیمانه از شان و دستیارانش به خاطر دستاوردهایشان در باشگاه در یک دهه گذشته تشکر کنیم. شان در طول دوران حضورش در ترف مور، هم در داخل و هم در خارج از زمین یک اعتبار بزرگ برای باشگاه بود. بازیکنان، کارکنان، هواداران و جامعه فوتبال به آن احترام می گذاشتند با این حال نتایج این فصل ناامیدکننده بوده و در حالی که این تصمیم فوق‌العاده دشواری بود، به فاصله هشت بازی تا پایان، تصمیم گرفتیم با ایجاد یک تغییر، شانس تغییر روند منفی را امتحان کنیم. پروسه جایگزینی شان آغاز شده و در زمان مناسب اطلاعیه های بعدی به هواداران اعلام خواهد شد.»

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شان دایچ سرمربی برنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احتشامی نوازنده پیانو و عمران فروزش نوازنده تمبک روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه کنسرت مشترکی را در تالار رودکی تهران برگزار می کنند.

سامان احتشامی درباره جزییان کنسرت پیش رو گفت: این کنسرت روز ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزار می شود و خوشبختانه در ۱۰ دقیقه تمامی بلیت های این کنسرت فروش رفت در نتیجه به دلیل استقبال مخاطبان تصمیم گرفتیم این کنسرت را تمدید کنیم. برهمین اساس کنسرت برای روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شده است و ساعت ۲۱ در هر ۲ روز به دیدار مخاطبان می رویم.

این هنرمند در ادامه عنوان کرد: در این کنسرت ها قطعاتی از همایون خرم و یوهان باخ برای مخاطبان اجرا می شود. بخشی از این کنسرت ها به اجرای قطعاتی از آثار خودم اختصاص دارد. ضمن اینکه مدیر برنامه های این اجرا که با همکاری بنیاد رودکی انجام می شود به عهده راز مازندرانی است.

سامان احتشامی و عمران فروزش پیش از این نیز در آلبوم ها و پروژه های متعددی که پیش روی مخاطبان قرار گرفته بود همکاری های مشترکی داشتند. مسیری که منجر به برگزاری کنسرت مشترکی شده که به نظر می آید با توجه به برگزاری آن در تالار رودکی تهران آن هم در قالب دونوازی با تفاوت های نسبت به دیگر پروژه های احتشامی به حساب آید.

سامان احتشامی از آهنگسازان و نوازندگان پیانو محسوب می شود که پس از کسب مهارت های مختلف آموزشی زیرنظر هنرمندانی چون جواد معروفی، محمد سریر و اسماعیل امین موید فعالیت خود را در حوزه موسیقی آغاز و پس از حضور در رویدادها و جشنواره های مختلف موسیقایی که به عنوان هنرمند برگزیده نیز انتخاب شد، در سال ۱۳۷۱ با انتشار آلبوم «باغ به باغ» خود رابه جامعه مخاطبان معرفی کرد.

این هنرمند که تحصیلات عالی خود را در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد به پایان رسانده طی این سال ها علاوه بر فعالیت مستمر در زمینه آموزش نوازندگی، در حوزه برگزاری کنسرت، تولید آلبوم و اخیرا برنامه های مختلف رسانه ملی و شبکه نمایش خانگی حضور چشمگیری داشته است.

کد خبر 6093740 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند