Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:53:52 GMT

امام جمعه میناب: فکری به حال آب سندرک کنید/ مردم در عذابند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۶۸۵۲

امام جمعه میناب: فکری به حال آب سندرک کنید/ مردم در عذابند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام  محسن ابراهیمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک ولادت امام مجتبی علیه السلام ضمن بیان روایاتی در باب شخصیت این امام‌ همام گفت: امام حسن مجتبی (ع) مجمع فضائل الهی بود.

وی افزود: همسایه داری، مردم داری و قدرشناسی را از امام مجتبی (ع) بیاموزیم و سبک زندگی خود را حسنی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ابراهیمی به روز ارتش اشاره کرد و ضمن تبریک و گرامیداشت این روز گفت: همه ما اقتدار و استحکام ارتش را می‌خواهیم و بایدارتش مقتدر باشد.

امام جمعه میناب، ضمن تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام عنوان کرد: دولت و مسؤولان استانی و شهرستانی تاکید آقا را در مورد منابع ارزی آزاد شده را در کارهای زیربنایی مورد توجه قرار دهند و سهم میناب را در کارهای زیربنایی در نظرگرفته و این شهرستان را محرومیت نجات دهند.

وی افزود: میناب در امور زیربنایی، مشکلات زیادی دارد و مردم با چالش‌های زیادی روبرو هستند. در راههای روستایی و شهری مشکلات زیادی داریم و امکانات شهرداری بسیار محدود است.

ابراهیمی تأکید کرد: مسیر95دستگاه تا دانشگاه بسیار حادثه خیز است و از مسئولان کشور و استان می خواهم به کمک شهرداری بیایند. همچنین شهرستان میناب اکثر محلات آن بافت فرسوده است و این نیاز به همت ملی دارد که بافت فرسوده سامان داده شود.

امام جمعه میناب ضمن قدردانی از مسئول اداره آب وفاضلاب شهرستان گفت: میناب از کرگان تا کریان و بخش سندرک مشکل آب دارند و به فکر آب آشامیدنی مردم باشید.

خطیب جمعه میناب گفت: به گفته مسئول آب، کم آبی در شهرستان تا خردادماه مرتفع می شود و امیدواریم این مسأله هرچه سریع‌تر به سامان شود چون مردم خیلی گرفتارند.

ابراهیمی به روزاکرام وتکریم خیرین اشاره کرد و ضمن قدردانی از خیرین گفت: به ایتام و نیازمندان کمک کنید و باکمیته امداد و بهزیستی همکاری کنید تا بتوانند به اقشار نیازمند کمک کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: ابراهیمی نماز جمعه میناب هرمزگان بندرعباس جمعه میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند