Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:49:33 GMT

وحدت نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۶۸۷۵

وحدت نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است

سرهنگ مهرداد صفری روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش افزود: پس از ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ و بیعت تاریخی همافران با امام خمینی(ره) سرعت پیوستن ارتش به بدنه انقلاب سرعت گرفت.

وی اظهار داشت: برای مهار غائله کردستان و گنبد با دستور فرمانده ستاد کل ارتش شهید قرنی، تیپ ۳۱۶ زرهی همدان به مناطق اعزام شدند و با تدبیر شهید صیاد شیرازی غائله ها سرکوب و مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صفری تصریح کرد: ۴۵ هزار شهید نیروی زمینی در طول هشت سال دفاع مقدس در نوک پیکان مقابله با رژیم بعثی به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین ارگانی که همواره در شرایط بحران، سیل، زلزله، حوزه سلامت، دفاع بیولوژیک و دیگر شرایط بحرانی وارد شد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه محرومیت زدایی در سال ۱۴۰۰، بیش از ۴۳ طرح را در حوزه‌های راه‌سازی، آبرسانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی با اعتبار بیش از ۸۵۰ اجرا کرده است.

 وی ادامه داد: برخی از این طرح‌ها به پایان رسیده و برخی نیز بین ۶۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرهنگ صفری با اشاره به اینکه ساخت ۱۲ بیمارستان یکی از شاهکارهای قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: با اجرای طرح مهارت آموزی برای سربازان وظیفه، بنا بر دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، تا سال ۱۴۰۲ سربازی نداریم که شغل و حرفه‌ای نداشته باشد.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران با تکیه بر جوانان مومن و متدین مسیر خود را در حوزه تولید دانش بنیان و کارآفرین ادامه می دهد.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان افزود: در عرصه فرهنگی و اعتقادی برنامه‌های حلقه معرفت برای کادر وظیفه و دوره بصیرت افزایی برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش همگانی و شرکت در مسابقات ورزشی نیز در رقابت‌های نیروهای مسلح، تیپ ۳۱۶ در برخی از رشته‌ها همواره رتبه برتر منطقه و کشور را به دست آورده است.

سرهنگ صفری تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش، از بین جوانان مومن و متدین نیرو استخدام می کند و از جوانان استان دعوت می کنیم برای استخدام  پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

برچسب‌ها شهر همدان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران شهر همدان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تیپ ۳۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش امیر سرتیپ غلامعلیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: پرورش و آموزش دو مولفه انسان ساز هستند که در تمام تعالیم اسلامی به آن اشاره شده است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز وزارت آموزش و پرورش، این کار مهم و اساسی را به عهده دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان با بیان اینکه بسیار مهم است که ما قبل از اینکه وارد حوزه آموزش شویم، به پرورش توجه ویژه داشته باشیم، افزود: امروز روز بزرگداشت مقام معلم و تکریم از معلمانی است که ارزشمند‌ترین ساعات خود را برای موضوع آموزش و پرورش جوانان این مرزو بوم صرف می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: اعتقاد داریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نهادی است که به شدت به آموزش وابسته است و همان طور که ما در حوزه پرورش جوانان برای دفاع از آب و خاک کشور پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش به عنوان یک اصل مهم در ارتقای فعالیت‌های ارتش نیز همیشه مدنظر است، گفت: حرکت ما در کنار آموزش وپرورش است؛ ولی با این تفاوت که که آموزش‌های ما  برای مسائل امنیتی است و آموزش پرورش آموزش دروس را در دستور کار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند