Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کردلو فرماندار بعد از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از یکی مراکز صنعتی شهرستان اشتهارد اظهار کرد: با پیگیری‌های متعدد صورت گرفته برای تقویت زیرساخت‌های شبکه و تأمین برق شهرک‌های صنعتی محدوده شهرستان بر اساس ابلاغیه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ شرکت توانیر فرآیند اجرایی شدن احداث پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت اشتهارد در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این اقدام در راستای برای رفع مشکل کمبود و ضعف ولتاژ برق شهرستان بر اساس برنامه ریزی قبلی صورت می‌گیرد.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: زمین مورد نیاز احدات این پروژه مهم از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز اختصاص و تحویل شده است.

وی متذکر شد: امیدواریم با مشارکت خوب فی مابین دستگاه‌های ذیربط هرچه زودتر عملیات ساخت شروع و مشکلات برق واحدهای تولیدی و شهرستان در آینده نزدیک رفع شود.

کد خبر 5467608

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اشتهارد شبکه برق بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 گرد و غبار خراسان رضوی هفته هنر انقلاب اسلامی مشهد آلودگی هوا ماه مبارك رمضان انقلاب اسلامی هنر گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد