Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@14:49:58 GMT

بازداشت پرستار به خاطر انداختن کودکی در ماشین خشک‌کن

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۶۹۵۶

بازداشت پرستار به خاطر انداختن کودکی در ماشین خشک‌کن

آفتاب‌‌نیوز :

مقامات قضایی ایالت فلوریدای آمریکا این پرستاربچه را به کودک آزاری، جنایت درجه یک و اعمال خشونت شدید متهم کردند.

به گزارش پلیس محلی، این اتفاق در ماه فوریه افتاد و متهم یک بار دستگیر و سپس با قید وثیقه ۱۵ هزار دلاری آزاد شد. با این حال وی بار دیگر پس از جمع‌آوری ادله بیشتر بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودک خردسال برای پلیس تعریف کرده که پرستارش ابتدا او را به همراه چند حوله به داخل ماشین رخت‌خشک‌کن انداخت و آن را روشن کرد. بعد از چند ثانیه ماشین را متوقف و در آن را باز کرد و دوباره بست و بار دیگر درحالیکه کودک داخل آن بوده، دستگاه را روشن کرد.

پزشکی قانونی وجود جراحت و سوختگی را بر بدن این کودک تایید کرده و گزارش‌ها حاکیست این پرستار ۳۵ ساله که "آمبرت چپمن" نام دارد، پیش‌تر نیز چندبار با کودک ملاقات داشته است.

همچنین مقامات پلیس می‌گویند که جراحات وارده به پشت، صورت، پیشانی و گوش‌های کودک با آنچه که او به پزشکان درباره اتفاق مزبور گفته، مطابقت دارد.

مقامات قضایی آمریکا اعلام کردند که تحقیقات بیشتر روی این پرونده در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرستار کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏