Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بهرامی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه راه اندازی پویش نذر رهایی است که به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی صورت گرفته است.

وی با اشاره به مجموع فعالیت‌های انجام شده در سال ۱۴۰۰، افزود: در اجرای طرح احرار و پویش نذر رهایی با همکاری دستگاه قضائی، سازمان زندان‌ها، سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، اقشار مختلف بسیج استان کرمانشاه و همچنین مشارکت خیریه تعداد یک هزار و ۴۰۰ نفر از زندانیان استان تا پایان سال ۱۴۰۰ آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آن تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با ارزشی معادل ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شده است.

بهرامی پور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مردم استان کرمانشاه در صحنه‌های همیاری همیشه خوب درخشیدند و مشارکت بالایی داشته‌اند هنوز افراد با عزت و آبرومند بسیاری به دلیل مشکلات مالی در بند زندانیان بوده و نیازمند یاری هستند.

وی با اشاره به استمرار این پویش در سال جاری، تاکید کرد: در نظر داریم که در سال جاری این پویش و کمک‌رسانی‌ها را ادامه داده و به دلیل قرار داشتن در ماه رمضان و بر اساس منابع فقهی که گفته شده هرکس یک بنده را آزاد کند یک امت را آزاد کرده است انتظار همکاری از جانب مردم را داریم.

بهرامی پور ادامه داد: برای شرکت در این امر خداپسندانه و کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی و پیوستن به پویش نذر رهایی افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۷۰۲۶۸ به نام گروه جهادی شهدای حقوقدان استان کرمانشاه یا شماره شبا IR ۹۴۰۱۵۰۰۰۲۸۱۰۸۰۱۱۵۰۳۷۳۷۴۶ واریز کنند.

کد خبر 5467631

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان بسیج حقوقدانان آزادی زندانیان کمک مومنانه بسیج سپاه حضرت نبی اکرم ص کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ماه رمضان 1401 گرد و غبار خراسان رضوی هفته هنر انقلاب اسلامی مشهد ماه مبارك رمضان آلودگی هوا گرگان انقلاب اسلامی هنر استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،‌مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.
اسحاق ابراهیمی، با بیان اینکه پارسال بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.
وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.
رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان