Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله درخشنده مدیر روابط عمومی بید بلند خلیج فارس در این خصوص گفت: درگیری و هتک حرمت به منشی درمانگاه دندانپزشکی مهرگان شهرستان بهبهان ارتباطی به ما نداشته و خارج از سازمان چنین بی احترامی صورت پذیرفته است.

بید بلند خلیج فارس نیز همگام با مردم ضمن محکوم کردن این اقدام، خواستار رسیدگی فوری به آن در مراجع قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دادستان بهبهان شخص مورد نظر اگرچه به لحاظ حقوقی از کارکنان شرکت بید بلند خلیج فارس بوده، اما خارج از محیط کاری و بدون داشتن نمادی از حراست بید بلند خلیج فارس مرتکب این رفتار شده است.

با توجه به این رفتار ناپسند و غیرانسانی، تا زمان رسیدگی به موضوع شهروند خاطی در مراجع قضایی، نامبرده تا اطلاع ثانوی از فعالیت در مجموعه بیدبلند خلیج فارس تعلیق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضرب و شتم خوزستان بهبهان بید بلند خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته و همزمان با نامگذاری روز خلیج فارس، بازیکنان اسبق پرسپوليس و استقلال در دیداری نمادین در شهر بیدخون به میدان رفتند.

در این دیدار  مهدی شیری، ميثم بائو، مجتبی زارعی، محمد منصوری، احمد مومن زاده، رضا نوروزی، نبی‌الله باقريها، عادل كلاه كج،بهمن طهماسبی، افشين حاجی‌پور و … با مربيگری محسن خلیلی برابر حریف خود قرار گرفتند.

این بازی که به همت شهرداري شهر بيدخون و پتروشيمي زاگرس برگزار شد با استقبال و حضور گسترده و پرشور اهالی شهرهای اطراف شهرستان عسلويه نیز همراه بود و در نهايت با نتيجه ٦-٥ به نفع سرخابی‌ها به پايان رسيد.

دیگر خبرها

  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • روز خلیج فارس با شهنواز
  • فیلم| رونمایی از ۴۰۰هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • روز خلیج فارس با شهنواز 
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان