Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توییتی با هشتک #بانیان_وضع_موجود به برخی اظهارات درباره سخنان رئیس جمهور درباره شناسایی پشت پرده گرانی‌ها واکنش نشان داد.

متن توییت بهادری جهرمی به شرح زیر است:

«رئیس جمهور: کنترل «گرانی» ناشی از چند سال تورم‌های ۴۰ درصدی و رشد اقتصادی نزدیک به صفر شدنی است، آنچنان که کاهشی شدن رشد تورم در ۸ ماه گذشته، اصلاح ساختار بودجه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..انجام شد؛ با پشت‌پرده «گران‌فروشی» هم باید برخورد کنیم. فراز اول را نخواندند، برای بخش دوم جوابیه نوشتند!»

گفتنی است بعد از سخنان اخیر رئیس جمهور درباره شناسایی پشت پرده گرانی‌ها؛ برخی جریانات و افراد بدون اینکه اشاره‌ای به اظهارات آیت الله رئیسی درباره علت گرانی‌ها کنند، تصمیمات دولت را دلیل گرانیها دانستند.

کد خبر 670002 برچسب‌ها خبر ویژه گرانی سید ابراهیم رئیسی علی بهادری جهرمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه گرانی سید ابراهیم رئیسی علی بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی با انتشار ویدیویی نوشت: در تحلیلی گفتم؛ با درآمد ۳۵ میلیارد دلاری نفت، ثبت تورم ۵۰-۴۸ درصدی در سال ۱۴۰۲ قابل قبول نمی‌باشد و دولت نمی‌تواند ژست مبارزه با تورم بگیرد! 

همتی افزود: بلافاصله دستور تخریب صادر شد که زمان شما چنین بود و چنان… میدانید دلیل اصلی عدم توفیق دولت سیزدهم در تحقق وعده کنترل تورم و نرخ ارز چیست؟ 

همتی گفت: یک علت مهم این است که طی دو سال و نیم گذشته، این دولت ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پول چاپ کرده است، یعنی پایه پولی در ۳۰ماه، ۱۱۵ درصد افزایش داشته است، درحالیکه از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰، جمع این رقم، ۵۱۹ همت بوده است!

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است
  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت