Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@19:10:53 GMT

نباید قیمت دارو افزایش پیدا کند/گرانفروشی را گزارش دهید

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۷۳۷۷

نباید قیمت دارو افزایش پیدا کند/گرانفروشی را گزارش دهید

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: بر اساس نظر وزیر بهداشت، نباید قیمت دارو افزایش پیدا کند و مردم شکایت‌های خودشان را می‌توانند به وزارت بهداشت ارائه کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت بهداشت، علیرضا رحیم نیا، اظهار کرد: مردم می‌توانند شکایت‌های خود از افزایش قیمت دارو را به داخلی ۳ سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت افزود: علاوه بر سامانه ۱۹۰، مردم می‌توانند شکایت‌های خود از افزایش قیمت دارو به ویژه در دو سه ماه گذشته با اسم دارو، داروخانه و نسخه خود را به در پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۹۰۱۹۰۲۰۲۹ و یا ایمیل samane۱۹۰@behdasht.gov.ir ارسال کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 568601

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمبود دارو افزایش قیمت دارو قیمت دارو کنترل قیمت دارو در سال آینده گرانفروشی دارو وزارت بهداشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزارت بهداشت قیمت دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان گرانفروشی خودرو

بهرامعلی میرزایی رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده گرانفروشی فروش خودروی به خریدار در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به گزارش و نظریه کارشناسی اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۱۴۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری با کارشناسی شکایت شاکی با موضوع گرانفروشی، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳