Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یک فروند شناور، حامل ۲۵۰ هزار لیتر و دریادلان پایگاه امامت جاسک ۱۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در خلیج فارس و سواحل دریای عمان توقیف کردند.

به گزارش ایلنا، رزمندگان منطقه دوم و پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه، صبح امروز موفق شدند یک فروند شناور متخلف حامل ۲۵۰ هزار لیتر و یک شناور دیگر ۱۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در آب‌های ساحلی بندر عامری بوشهر در خلیج فارس و بندر جاسک در دریای عمان توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناورهای متخلف به همراه خدمه‌های آن توقیف، دستگیر و برای تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی محلی تحویل داده شدند.

در هفته اخیر یگان‌های عملیاتی نیروی دریایی سپاه موفق شدند با رصد و اشراف اطلاعاتی مؤثر در مجموع بیش از ۶۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف، ضبط و شناورهای متخلف را توقیف و به مقامات قضایی محلی تحویل کنند.

عملیات‌های توقیف قاچاق سوخت در هفته اخیر توسط یگان‌های عملیاتی شناوری نیروی دریایی سپاه در منطقه چهارم ندسا و پایگاه امامت جاسک و اخیرأ امروز هم توسط رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و پایگاه دریایی امامت جاسک نیروی دریایی سپاه بوده است.

مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر نیروی دریایی سپاه است که در راستای حمایت از تولید ملی و شکوفایی اقتصاد کشور صورت می‌گیرد و این مهم با ابلاغ و دستور سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به یگان‌های عملیاتی این نیرو در سراسر سواحل دریایی برای مقابله جدی با قاچاق‌های سازمان‌یافته به ویژه قاچاق سوخت انجام می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه سوخت قاچاق هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر