Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امین آسیابان روز جمعه در بازدید از مجموعه خطوط تولید و پروژه‌های در دست اقدام شرکت فولاد اکسین در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اولویت اجرای پروژه‌های توسعه این شرکت در چارچوب دانش‌بنیان برنامه ریزی شده‌ که علاوه بر بهره‌وری، تولید مستمر محصولات فولادی و ایجاد فرصت‌های شغلی را بیش از پیش امکان پذیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه استفاده از توان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های توسعه‌ای فولاد اکسین یک راهبرد اساسی محسوب می‌شود افزود: از جمله این پروژه‌ها، ایجاد پست برق ۲۳۰ کیلو ولت و کلید خانه ۳۳ کیلو ولت این مجموعه فولادی است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تامین برق مورد نیاز خطوط تولید این واحد تولیدی را با اهمیت عنوان‌ کرد و گفت: در همین راستا، عملیات اجرایی احداث پست برق مستقل فولاد اکسین به‌زودی آغاز خواهد شد.

آسیابان به راهکار کوتاه مدت و بلند مدت تامین برق در ظرفیت‌های مختلف به منظور تامین پایدار برق مصرف خط نورد و طرح توسعه فولادسازی این شرکت اشاره‌کرد و گفت: به‌همین منظور ارزیابی‌های کارشناسی برای احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی و فرآیند احداث آن با مجموعه‌های مربوطه انجام و موافقت‌های اولیه اخذ شده است.

وی خاطر نشان‌ کرد: احداث این نیروگاه، باعث خودکفایی کارخانه فولاد اکسین در تامین برق مورد نیاز می‌شود که علاوه بر سودآوری و ایجاد پایداری در تولید محصول، فرصت‌های مناسب شغلی را فراهم می‌کند.

آسیابان یادآور شد: تلاش می شود در سال جاری، عملیات اجرایی احداث پست برق و اجرای طرح توسعه فولادسازی شرکت فولاد اکسین همزمان با یکدیگر با پیشرفت لازم همراه باشند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص وضعیت تولید محصول در خطوط کارخانه گفت: روند تولید ورق‌های فولادی در این واحد صنعتی در وضعیت مناسبی قرار دارد و علاوه بر این موضوع افزایش کیفیت در تولید همواره مورد توجه قرار دارد.

بر اساس این گزارش، محدودیت مصرف برق در صنایع به ویژه ایام گرم سال، یکی از مهمترین چالش های واحدهای تولیدی استان خوزستان است.

برچسب‌ها انرژی برق سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق خوزستان انرژی برق خوزستان شرکت فولاد اکسین دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم

بهنام خسروی معاون امور صنایع صمت چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت دانش بنیان در شهرکرد با تولید انبوه توانسته نیاز کشور به محور چرخ خودرو یا همان اکسل را به روش دانش بنیان تأمین کند.

وی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودرو‌های پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

خسروی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده است، گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.
وی اظهار کرد: برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید

ساخت ضدیخ جایگزین نمک جاده در چهارمحال و بختیاری

خسروی گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است