Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف رانگنیک همچون هواداران از نداشتن ثبات عملکرد تیم منچستریونایتد ناامید شده است

رالف رانگنیک ناامیدی هواداران بابت کسب نتایج ضعیف را درک می‌کند اما از آن‌ها همچنان انتظار حمایت دارد.

طرفداری | در هفته 33 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه ساعت 18:30 به وقت تهران منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان نوریچ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش منچستراونینگ نیوز، رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد در نشست خبری قبل از بازی حضور یافت و به سوالات پاسخ داد. 

اعتراض هواداران منچستریونایتد:

همه می‌دانیم فوتبال بازی احساسات و هیجان‌ها است و همه می‌توانیم درکش کنیم. ناامیدی هواداران از جایگاه ما در جدول و نمایشی که مقابل اورتون داشتیمرا درک می‌کنم. همچنان باور دارم هواداران ما اگر بهترین نباشند، یکی از بهترین‌ها در انگلیس هستند؛ البته این به شرطی است که اعتراض آن‌ها مسالمت‌آمیز باشد و در استادیوم از تیم‌شان حمایت کنند. هواداران همیشه حق بیان عقاید خودشان را دارند. از نظر احساسی، ناامیدی هواداران را درک می‌کنم. 

 فرم تیم: لحظاتی داشته‌ایم که واقعا خوب بوده‌ایم. بازی‌های زیادی داشتیم که در آن‌ها واقعا مثل یک تیم بودیم. اگرچه تاکنون نتوانسته‌ایم ثبات در خوب بازی کردن برای مدت زمانی طولانی را حفظ کنیم و بابت نداشتن ثبات در بلندمدت ناامید هستم.  آمدن اریک تن هاخ به منچستریونایتد: 

نمی‌دانم تمام شده است یا نه. پاسخ من مثل پاسخ خود اریک تن هاخ است؛ من فقط روی بازی فردا متمرکز هستم. بازهم می‌گویم همه می‌دانیم او سرمربی خوبی است و در آژاکس و تیم‌های قبلی خوب کار کرده اما الان دانستن نظر من درباره سرمربی دیگر تیم‌ها سودی ندارد. 

اریک تن هاخ: منچستریونایتد؟ فعلا باید با آژاکس دوگانه ببرم

مشکل انگیزه در منچستریونایتد: 

باشگاهی چون منچستریونایتد نباید مشکل انگیزشی داشته باشد. تمام بازیکنان این باشگاه باید همیشه سطح قابل قبولی از انگیزه را داشته باشند. 

وضعیت بازیکنان: 

 برای بازی فردا با نوریچ همچنان پنج بازیکن غایب هستند و بعضی از آن‌ها به بازی‌های بعدی هم نمی‌رسند. از فرد و مک تومینای اسم بردید. واران، شاو و کاوانی هم دیگر غایبان ما خواهند بود. جسم فلزی از پای شاو برداشته شده و به نظر می‌رسد او حداقل چهار هفته‌ی دیگر هم دور از میادین باشد. خیلی سخت است که او را در یکی از هفت بازی باقی‌مانده‌مان در ادامه فصل در اختیار داشته باشیم. 

اولویت منچستریونایتد: در فوتبال معمولا بازی به بازی پیش می‌روند. الان حدس زدن امتیاز از دست دادن یا بد بازی کردن سایر تیم‌ها معقولانه نیست. تا وقتی خودمان بازی‌هایمان را نبریم، نتیجه‌ی سایر مسابقات به نفع ما پیش نخواهد رفت. از این رو به سایر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و روی بازی فردای خودمان متمرکز هستیم.  دلیل ثبات نداشتن عملکرد منچستریونایتد چیست؟  دلایل موجود را می‌توانم متصور شوم. بهانه نمی‌آوریم اما از زمان بازی با وست‌هم چند بازیکن را از دست دادیم؛ مثلا سه مهاجم‌مان را از دست دادیم که همه بخش مهمی از آن بازی و تیم ما بودند. دو هافبک دفاعی‌مان را در اختیار نداریم و این یکی از دلیل‌ها است. دلایل این‌چنینی وجود دارند اما در کل ما نمی‌توانیم به شکلی باثبات در بالاترین سطح بازی کنیم. 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رالف رانگنیک تن هاخ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند

به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ادامه یافتن همکاری توماس توخل و بایرن مونیخ پس از این فصل وجود داشته باشد

طرفداری | در حالی که این روزها گفته می‌شود رالف رانگنیک گزینه اول بایرن مونیخ است اما شایعاتی درباره احتمال ماندن توماس توخل منتشر شده‌اند که باعث ایجاد بحث‌های زیادی شده است.

از سوی دیگر تعداد زیادی نیز از هواداران بایرن مونیخ در یک کارزار اینترنتی در مخالفت با حضور رانگنیک، خواستار ماندن توخل در این تیم شده‌اند که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.

بیش‌تر بخوانید: 

توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ توماس توخل هیچ قصدی برای ماندن در بایرن مونیخ پس از پایان این فصل ندارد. این سرمربی تصمیم باشگاه را پذیرفته و دیگر علاقه‌ای هم به ادامه دادن این‌کار ندارد. توخل می‌خواهد به انگلیس بازگردد و یکی از نام‌های مورد بحث در منچستریونایتد است.

علاوه بر این، هرگاه این سؤال پرسیده شد که امکان ماندن توخل وجود دارد، پاسخ همیشگی سران بایرن «نه» بوده است. این تصمیم نیز همچنان پابرجاست. دلایل واضحی وجود داشت که این تصمیم گرفته شد و باشگاه به هیچ عنوان قصد عقب‌نشینی از آن را ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!