Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:15:42 GMT

انتقاد امام جمعه بیرم از اداره کل راه و شهرسازی لارستان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۷۵۹۶

انتقاد امام جمعه بیرم از اداره کل راه و شهرسازی لارستان

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرم، امام جمعه بیرم عصر امروز در خطبه نماز جمعه این شهرستان خطاب به اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: مردم بیرم تا کی بایستی شاهد از بین رفتن جوانان و نوجوانان شان در جاده تل تله های و جاده ورودی این بخش باشند، ما چقدر باید تاوان بدقولی پیمانکاران را بدهیم که پای کار نمی آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسین زاده افزود: انتظار ما و مردم نجیب بخش بیرم از اداره کل راه این است که توجه ویژه ای به این پروژه شود و این مسیر بسیار ناچیز را به سرانجام برساند.

وی در ادامه گفت: محور کمال آباد به لارستان که پیمانکارانش مشخص شده بود و کد پروژه نیز خورده بود ولی متاسفانه این جاده مورد بی توجهی و بی مهری اداره راه قرار گرفته است.

خطیب جمعه بیرم گفت: این مسیر هیچگونه روشنایی ای ندارد، خطرآفرین می‌باشد و ما شاهد تصادف هایی مختلفی در این جاده بودیم و هستیم.

نماینده ولی فقیه در بیرم در پایان افزود: چقدر جوانان ما باید از بین بروند تا مسئولین کاری انجام دهند؟ از مسئولان می خواهیم نگاه ویژه ای به این دو پروژه ( تل تله های بیرم و محور لاورستان تا کمال آباد ) داشته باشند.

انتهای خبر/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: لارستان بیرم نمازجمعه اداره راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی باحضور جمعی از مسئولان از خدمات سیدمحسن حمزه لو قدردانی و رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی  معرفی شد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این آیین  از ساخت  بزرگراه و راه اصلی  چهار برابر میانگین کشور  در ۵۴ ماه گذشته خبرداد.

سیدمحسن حمزه‌لو  افزود: اخذ ۹ هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان و کسب رتبه نخست کشوری در برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن از جمله دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی بود.

 

سرپرست  راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوینی نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی