Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@16:00:52 GMT

مطیعی: مشکلات وجود دارند؛ اما قابل رفع هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۷۹۰۸

مطیعی: مشکلات وجود دارند؛ اما قابل رفع هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کردند.

در این دیدار، موضوعات مختلفی نظیر ضرورت اتحاد و انسجام بین نیروهای انقلاب اسلامی، اهمیت پرداختن به جهاد تبیین، چگونگی تحقق شعار سال، لزوم حضور جوانان مؤمن، انقلابی، متخصص و باانگیزه در جایگاه‌های مختلف و کمک به دولت در راستای رفع مشکلات و معضلات استان مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و امام شهدا به‌خصوص شهدای مدافع حرم، محمدحسین حمزه و محمد قنبریان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان برای مؤمنان و روزه‌داران هنگام افطار انبساط خاطری حاصل می‌شود که نشأت گرفته از روح ایمان بوده و همچنین در سرای آخرت نیز پاداش‌هایی نصیبشان خواهد شد؛ چراکه رمضان، ماه میهمانی خداست.

مطیعی گفت: در روایات آمده است که روزه بگیرید تا سالم بمانید و در حدیث قدسی دیگری مطرح شده است که خداوند متعال فرموده روزه مال من است و من پاداش آن را می‌دهم.

وی افزود: باید وحدت و انسجام بین نیروهای انقلابی به‌طور مؤثر و مجدانه محقق شود و دستاوردهای نظام اسلامی را در ۴۳ سال گذشته معرفی کنیم و در جهاد تبیین پیشگام باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: امیدآفرینی و اعتمادسازی با جهاد تبیین حاصل می‌شود. مرحوم آیت‌الله بهجت می‌فرمودند که اگر اعتقادات مردم محکم شود، در کنار آن اصول اخلاقی نیز رعایت خواهد شد.

مطیعی افزود: در سخنان اخیر مقام معظم رهبری شاهد بودیم که فرمودند مسائل و مشکلاتی وجود دارند؛ اما قابل رفع هستند و مبنای ارزیابی و قضاوت درباره شرایط کشور و موفقیت‌های آن، نباید فقط شاخص‌های اقتصادی باشد.

وی گفت: باید شاخص‌های دیگری همچون عمق راهبردی و نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه را نیز در نظر گرفت و همه موارد را با هم سنجید.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: با وجود موارد منفی در اقتصاد، در همین حوزه نیز نشانه‌های موفقیت وجود دارد که تاب‌آوری اقتصاد کشور برابر تحریم‌های بی‌سابقه، رسیدن به خودکفایی در برخی موارد ازجمله تولید 6 نوع واکسن کرونا، بدهی خارجی نزدیک به صفر کشور، پیشرفت‌های علمی و صنعتی و فناوری در حوزه‌های مختلف، پیش رفتن صحیح و روان جریان مدیریت کشور ازجمله این اقدامات است.

مطیعی تصریح کرد: باید در نظر داشته باشیم که انتقاد دلسوزانه و نقد خوش‌بینانه از دولت نیز در روند بهبود اقدامات تأثیر بسزایی خواهد داشت.

همچنین در این دیدار رئیس، دبیر و برخی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان به ارائه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • کسب علم با معرفت همراه باشد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند