Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@09:49:33 GMT

افطاری عجیب و بی‌ربط وزیر کار با چهره‌های ورزشی!

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۸۰۴۶

هفته گذشته عبدالملکی وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی اقدام به برگزاری مراسم افطاری غیر مرتبط با حضور برخی از مدیران، مربیان و ورزشکاران کرد. علی رغم بخشنامه های مختلف دولتی مبنی بر جلوگیری از هدایای نامتعارف و ممانعت از برنامه هایی که ضرورت ندارند، این وزیر جوان پیش از آنکه به مدیران حوزه وزارت کار یا کارگران زحمتکش افطاری دهد رو به ورزش می آورد؛ چراکه برای او کار تبلیغاتی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افطاری با برخی از چهره های ورزشی در حالی انجام گرفت که سجادی وزیر ورزش و جوانان هنوز تصمیمی برای برگزاری مراسم افطاری با جامعه ورزش نگرفته است.

عزل و نصب های بسیار زیاد، سخنان غیر تخصصی و بعضا طنزآمیز در حیات کمتر از یکساله وزیر کار و معاونان در دولت فعلی، انتقادات بسیاری را متوجه این وزارتخانه کرده است.

برگزاری چنین مراسم های غیرمرتبط و بدون ضرورت باعث این گمان می‌شود تا اهداف و نیات دیگری در پشت پرده وجود دارد.

شاید موازی کاری ها و تاسیس و گسترش رشته های غیرمرتبط با حوزه کارگری در فدراسیون ورزش های کارگری نیز از همین ناآگاهی مدیران وزاتخانه شان نشات می‌گیرد.

فدراسیون کارگری در زمان رمضی اقدام به ایجاد رشته هایی کرده است که هیچ ارتباطی با حوزه کارگری و سیاست های اتخاذ شده برای تشکیل این فدراسیون ندارد. در این دوران فکر می کنند رشته‌های مرتبط با ۵۱ فدراسیون در این فدراسیون حضور داشته باشند و بعضا افرادی را هم در راس این انجمن ها به کار می گیرند که مطرود فدراسیون های اصلی هستند و در زاویه با آنان قرار دارند. این مسئله به قدری اهمیت پیدا کرد تا در همین جلسه افطاری و در حضور وزیر کار، علیرضا دبیر مجبور شد تا انتقاداتی در همین رابطه مطرح کند.

البته با تغییر یک شبه هیات رئیسه فدراسیون کارگری در ماه های پیشین به نظر می رسد، رمضی نقش کمرنگی دراین فدراسیون پیدا کرده و افراد دیگری در پشت پرده تصمیم گیرندگان اصلی هستند و با توجه به انتخابات این فدراسیون که در سال ۱۴۰۱ برگزار می شود به پایان همکاری رمضی در این فدراسیون نزدیک می شویم.

امیدواریم عبدالملکی و مدیران این وزارتخانه با توجه به حوزه گسترده ای که در اختیار دارند به کارهای تخصصی مبادرت ورزند و از برنامه های نمایشی و تبلیغاتی اجتناب کنند شاید حاشیه هایشان کمتر شود بتوانند اقدامات تاثیرگذاری انجام دهند و ورزش و افطاری با ورزشی ها را به جامعه ورزش و وزارتخانه مربوطه واگذار نمایند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز سیزدهم رمضان وزیر کار حجت الله عبدالملکی افطاری ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز سیزدهم رمضان وزیر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 رضا پورحسین از مدیران سابق تلویزیون در گفت‌وگو با اکبر نبوی از تغییرات عجیب مدیران در دوره مدیریت عزت الله ضرغامی گفت که به تبدیل صداوسیما به وضعیت کنونی منجر شد. پورحسین گفت: «در تاریخ تلویزیون باسوادترین مدیر، آقای سید محسن مهاجرانی [معاون سیما] بود. او در حالی که در اوج کار بود، در سن ۵۰ سالگی از تلویزیون به دلیل سن بالا رفت!» اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند