Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان دختر ایران با پیروزی در آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود، آماده حضور در جام کورناکیا شدند.

به گزارش سرویس ورزشی آریا، تیم‌های ملی والیبال نوجوانان  و جوانان دختر ایران که برای حضور در جام کورناکیا در ایتالیا حضور دارند، شب گذشته در دومین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه بین‌المللی خود به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان والیبال رده‌‌های سنی زنان ایران به مصاف تیم‌های زیر 19 و 21 سال باشگاه دوموویپ پورشیا ایتالیا رفتند و با شکست حریفان آماده حضور در جام کورناکیا شدند.

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران دو ست با حریف بازی کرد و 25 بر 15 حریف خود را شکست داد.

تیم ملی والیبال جوانان دختر نیز با هدایت پدیده بلوری‌زاده سه بر صفر حریف تدارکاتی خود را از پیش رو برداشت.

نمایندگان ایران امروز (جمعه 26 فروردین) آخرین تمرین خود را برگزار خواهند کرد و از فردا (شنبه 27 فروردین) به مدت سه روز صبح و عصر در جام کورناکیا به میدان می‌روند.

تیم ملی والیبال نوجوانان پسر نیز که در شهر کامپاباسو با تیم ملی نوجوانان ایتالیا اردوی مشترک برگزار کرده است، شب گذشته در سومین مسابقه تدارکاتی خود با این تیم سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سه ست این مسابقه از بازیکنانی که در دیدارهای قبلی کمتر به میدان رفته بودند، استفاده کرد تا در آخرین مسابقه تدارکاتی آنان را نیز به خوبی محک زده باشد.

تیم ملی والیبال نوجوانان پسر نیز امروز کامپاباسو در جنوب ایتالیا را ترک و به شهر پوردنونه می‌رود تا در جام کورناکیا شرکت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والیبال دختران ملی والیبال نوجوانان تیم ملی والیبال جوانان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم‌های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 848153 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد