Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@14:03:07 GMT

اقدام باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای‌سازی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۸۱۲۴

جلسه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال با حضور مصطفی آجورلو مدیرعامل و معاونان، مدیران و آرش برهانی رییس آکادمی باشگاه استقلال برگزار شد.

به گزارش ایسنا،  در این جلسه مدیرعامل استقلال تاکید کرد که کلیه ارکان باشگاه باید در خصوص جمع‌آوری مدارک جهت کسب مجوز حرفه‌ای‌سازی تلاش کنند و جلسات مربوط به مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال باید هفتگی برگزار شود و اعضا موظف به ارائه گزارش عملکرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد سعید فتاحی معاون اجرایی برای حوزه زیرساختی باشگاه، فرشید سمیعی معاون حقوقی برای امور حقوقی، محمد شکراللهی جهت مسائل پرسنلی، محمد نوری‌فر معاون ارتباطات در حوزه رسانه، مصطفی احمدی مدیر مالی جهت مسائل مالی، محمد ملااسماعیلی به همراه اجلال نصیری مدیر اجرایی تیم در خصوص امور ورزشی و  بهنام نصیری مسئول سامانه CLAS اقدامات لازمه را انجام دهند.

همچنین در ابتدای این جلسه مصطفی آجورلو به چند نکته اشاره کرد و گفت: برای کسب مجوز حرفه‌ای سال جدید از امروز و چند ماه زودتر رسیدگی به این امور را آغاز می‌کنیم. فراموش نشود که اگر در گذشته هم فرصت‌ها را از دست نداده بودند، امروز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. این جلسات به صورت هفتگی باید برگزار شود و طبق مسئولیت‌های مشخص شده در این جلسه پیش خواهیم رفت و به امید خدا امسال زودتر از مهلت تعیین شده کارهای لازم انجام می‌شود تا نگرانی هواداران محترم استقلال برطرف شود.

در همین رابطه فرزاد نادری مسئول و عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه گفت: هر ساله در اواخر اردیبهشت از سوی سازمان لیگ نامه‌ای به باشگاه‌ها ارسال می‌شود که کمیته‌های مربوط به حرفه‌ای سازی را تشکیل دهند. ما امسال زودتر این کار را شروع کردیم تا برخلاف سال‌های گذشته اگر مشکلی وجود داشت، بتوانیم آن را حل کنیم.

وی اضافه کرد: در این جلسه که با ریاست مدیرعامل باشگاه استقلال جناب دکتر آقای آجورلو برگزار شد، وظایف معاونان و مدیران باشگاه استقلال تعیین شد و قرار شد تا این جلسات ادامه دار باشد و مدارک تکمیل شده در اختیار کمیته مجوز صدور حرفه‌ای قرار بگیرد.

 

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: باشگاه استقلال مجوز حرفه ای حرفه ای سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی