Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله برگشت لیگ برتر هندبال مردان امروز به پایان رسید و تکلیف دیدارهای مرحله پلی آف مشخص شد.

به گزارش ایران اکونومیست، در روز پایانی مسابقات مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان امروز ۵ دیدار برگزار شد. پیش از این چهره چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف مشخص شده بود و با پایان مسابقات امروز رده‌بندی تیم‌های پنجم تا دهم مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در مرحله پلی‌آف تیم‌های سپاهان اصفهان و مس کرمان با هم دیدار خواهند کرد و تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان نیز به صورت رفت و برگشت با هم دیدار خواهند کرد. این مسابقات پنجم و یازدهم اردیبهشت انجام خواهد شد. 

سقوط دو تیم ستارگان دشتستان و پاس ناجا نیز پیش از این قطعی شده بود.

*نتایج مسابقات روز پایانی لیگ برتر هندبال مردان:
امروز در اولین دیدار تیم ذوب آهن موفق شد با نتیجه ۳۴ بر ۱۹ مقابل ستارگان دشستان به پیروزی دست یابد و با پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شود. ذوبی‌ها ۲۵ امتیازی شدند و در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارند و باید در مرحله پلی آف به مصاف نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بروند. همچنین ستارگان دشتستان با ۶ امتیاز به کار خود در لیگ برتر پایان داد و از لیگ برتر سقوط کرد.

در دومین دیدار نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و زغال سنگ طبس به مصاف هم رفتند که این‌ بازی با نتیجه ۳۲ بر ۲۷ به سود نماینده کازرون به اتمام رسید. با این نتیجه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که از ابتدای فصل صدرنشین بود با ۳۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال پیش از مرحله پلی‌آف ایستاد.

دیگر دیدار این روز که میان تیم‌های سپاهان اصفهان و مس کرمان بود با برتری ۲۷ بر ۲۲ زردپوشان اصفهان به پایان رسید. با نتایج کسب شده سپاهان اصفهان ۳۴ امتیازی شد و جایگاه اول جدول لیگ برتر را پیش از مرحله پلی‌آف کسب کرد. سپاهانی‌های باید در مرحله پلی‌آف به مصاف صنعت مس کرمان بروند.
*نتایج روز پایانی مسابقات مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان:
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۲ _ زغال سنگ طبس ۲۷
نفت و گاز گچساران۳۵ _ رعد پدافند آمل ۳۳
سپاهان نوین اصفهان ۳۴ _ پاس ناجای قم ۲۶
ذوب آهن اصفهان ۳۴ _ ستارگان دشتستان ۱۹
سپاهان اصفهان ۲۷ _ مس کرمان ۲۲

*جدول رده‌بندی نهایی لیگ برتر هندبال مردان: (چهار تیم اول بعد از مرحله پلی‌آف رده‌بندی نهایی خواهند شد):

سپاهان اصفهان ۳۴ امتیاز
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۴ امتیاز
ذوب آهن اصفهان ۲۵ امتیاز
صنعت مس کرمان ۲۰ امتیاز
۵. سپاهان نوین اصفهان ۱۹ امتیاز
۶. زغال سنگ طبس ۱۷ امتیاز
۷. نفت و گاز گچساران ۱۴ امتیاز
۸. رعد پدافند آمل ۹ امتیاز
۹. ستارگان دشتستان ۶ امتیاز
۱۰. پاس ناجا قم ۲ امتیاز.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: هندبال ، لیگ برتر هندبال مردان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال مردان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون لیگ برتر هندبال مردان ستارگان دشتستان سپاهان اصفهان مرحله پلی آف اصفهان ۳۴ ۳۴ امتیاز رده بندی مس کرمان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای