Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های دوم و سیزدهم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر می‌روند

در چارچوب هفته سی‌ام بوندسلیگا، بروسیا دورتموند فردا میزبان وولفسبورگ است. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات این بازی:

اطلاعات بازی بروسیا دورتموند - وولفسبورگ تاریخ برگزاری: شنبه، 27 فروردین 1401 (15 آپریل 2022) ساعت برگزاری: 18:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم سیگنال ایدونا پارک، دورتموند هفته برگزاری: هفته 30 بوندسلیگا، فصل 22-2021 شرح وضعیت تیم‌های بروسیا دورتموند و وولفسبورگ  تقریبا می‌توان گفت که دیگر فصل برای زنبور‌ها به اتمام رسیده است و تنها چالش پیش‌روی مارکو روزه، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و برد در درکلاسیکر هفته بعدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دورتموند با پیروزی در بازی فردا مقابل وولفسبورگ می‌تواند از بابت کسب سهمیه خیال خود را راحت کند ولی با صعود لایپزیش به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، دورتموند از فصل آینده دیگر در سید دو مرحله گروهی لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت و تیم سید سه خواهد بود. همچنین بازی مقابل وولفسبورگ می‌تواند فرصتی برای ارلینگ هالند باشد تا به پنج بازی ناکامی‌اش در گلزنی خاتمه دهد. با این حال دورتموند با توجه به لشکر مصدومانش کار راحتی مقابل گرگ‌ها نخواهد داشت. غیبت متس هوملس، توماس مونیه و رافائل گریرو ضربه سختی را به خط دفاعی دورتموند وارد خواهد کرد. در دیگر خطوط نیز محمود داهود و جیووانی رینا از مهم‌ترین مصدومین دورتموند هستند. از آنجایی که جانشینان مناسبی برای این بازیکنان روی نیمکت دورتموند حضور ندارند، روزه برای پر کردن جای خالی‌شان کار سختی خواهد داشت.
  اختلاف هشت امتیازی وولسفبورگ با منطقه سقوط تا حد زیادی خیال این تیم را از سقوط نکردن به دسته پایین‌تر راحت کرده است. فلوریان کوفلت موفق شد که وولفسبورگ را از بحران نجات دهد. گرگ‌ها هفته پیش آرمینیا بیله فلد را با چهار گل در هم کوباندند و اکنون با روحیه خوبی پا به سیگنال ایدونا پارک می‌گذارند. با توجه به مصدومین دورتموند، این بازی می‌تواند فرصت خوبی برای شاگردان کوفلت باشد تا یک پیروزی بزرگ به دست بیاورند. با این حال با توجه به فرم سینوسی که این تیم در این فصل نشان داده، آنچنان هم نباید از خود مطمئن باشند. ترکیب احتمالی دو تیم / هو‌اسکور

 

 غایبان بازی بروسیا دورتموند - وولفسبورگ / فوت‌موب

 

رویارویی‌های پیشین دو تیم

 

جایگاه دو تیم در بوندسلیگا

 

نکات آماری بازی بروسیا دورتموند - وولفسبورگ وولفسبورگ در پنج بازی اخیر خود در سیگنال ایدونا پارک مقابل دورتموند موفق به ثمر رساندن گلی نشده است. مکس کروزه در 15 بازی اخیر مقابل دورتموند موفق به ثبت آمار 5 گل و 6 پاس گل شده است. این ناکامی هالند در گلزنی، طولانی‌ترین دوره ناکامی او در امر گلزنی در بوندسلیگا است. (384 دقیقه) از زمان پیروزی مقابل دورتموند در فینال دی اف بی پوکال سال 2015، وولفسبورگ در هیچ‌یک از 13 بازی خود مقابل دورتموند پیروز نشده است. (12 شکست و 1 تساوی) پیش‌بینی نتیجه بازی / هو‌اسکور


بروسیا دورتموند 1-0 وولفسبورگ

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی بروسیا دورتموند مقابل دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند

دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم بوندس‌لیگا با پیروزی باواریایی‌ها و شکست سنگین دورتموند در دیداری خارج از خانه پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران، 4 مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ رده دومی میهمانش اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

هر دو گل بایرن مونیخ در این بازی توسط هری کین در دقایق 9 و 61 (پنالتی) به ثمر رسید و تنها گل اینتراخت فرانکفورت را هم اوگو اکیتیکه در دقیقه 23 زد. بایرن مونیخ با این نتیجه  69 امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم پشت سر بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات را تثبیت کرد.

در بازی همزمان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با نتیجه 4 بر یک به میزبانش لایپزیگ باخت. جیدون سانچو در دقیقه 20 این بازی دورتموند را پیش انداخت اما لایپزیگ با بازگشتی مقتدرانه گل خورده را با 4 چهار ایکونا اوپندا 23، بنجامین سسکو 2+45، محمد سیماکان 46 و کریستوف بائو‌م‌گارتنر 80 پاسخ داد و بازی را برد.

بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد

با این نتیجه لایپزیگ رده چهارمی 62 امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با دورتموند 57 امتیازی، شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش داد. این در حالیست که تنها 3 هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقیست.

در دو بازی دیگر آگزبورگ با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میهمانش وردربرمن شد و فرایبورگ نیز در خانه با نتیجه 2 بر یک به ولفسبورگ باخت.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن از ساعت 20 به وقت تهران میزبان اشتوتگارت رده سومی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم