Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:49:01 GMT

آخرین عضو تیم ملی تنیس روی میز زنان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۸۴۱۷

آخرین عضو تیم ملی تنیس روی میز زنان مشخص شد

به گزارش ایرنا، آخرین مرحله از رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران، جهت انتخاب پنجمین بازیکن تیم ملی از ۲۵ فروردین به مدت دو روز در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

در پایان الینا رحیمی از آذربایجان غربی با کسب سه پیروزی و بیشترین امتیاز ملی پوش شد.

الینا رحیمی با غلبه بر رقبا در مجموع با کسب بیشترین امتیاز، توانست به عضویت تیم ملی در آمده و به عنوان نفر پنجم، تیم ملی را در رقابت های تیمی قهرمانی جهان همراهی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات قهرمانی جهان در مهر ماه در چنگدو چین برگزار می شود.

پیش از این ندا شهسواری، شیما صفایی، پریناز حاجیلو و مهشید اشتری جواز حضور در تیم ملی تنیس روی میز بانوان را کسب کرده بودند.

برچسب‌ها مهرداد علی قارداشی چین فدراسیون تنیس روی میز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهرداد علی قارداشی چین فدراسیون تنیس روی میز مهرداد علی قارداشی چین فدراسیون تنیس روی میز تنیس روی میز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد