Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت امور خارجه پاکستان روز جمعه با صدور بیانیه‌ای  با ابراز نگرانی عمیق نسبت به حوادث مسجدالاقصی درپی یورش نیروهای اشغالگر صهیونیستی، اقدام آنان در به شهادت رساندن و زخمی کردن تعداد زیادی از فلسطینیان را محکوم و برخورد قاطع جامعه جهانی علیه وحشیگری اسرائیل را مطالبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: نگرانی شدید خود را از آخرین تحولات در بخش‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین ابراز می کنیم. گزارش‌ها از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، حاکی از آن است که ۱۵۲ زخمی و بیش از ۳۰۰ فلسطینی بازداشت شده‌اند.

وزارت امور خارجه پاکستان حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به نمازگزاران به ویژه در ماه مبارک رمضان را نقض فاحش همه هنجارهای بشردوستانه و قوانین بین المللی حقوق بشر دانست.

در بیانیه مذکور افزوده آمده است: تشدید خشونت‌ها توسط نیروهای اشغالگر اسرائیلی در سرزمین‌های فلسطین تاسف بار است.

پاکستان از جامعه بین‌المللی خواست تا گام‌های فوری برای حفاظت از جان بی‌گناهان فلسطینی بردارد و از قوانین بین‌المللی و اصول منشور سازمان ملل متحد حمایت کند.

مرکز دیپلماسی دولت اسلام‌آباد تاکید کرد: مردم و دولت پاکستان بار دیگر بر حمایت مداوم و بی‌دریغ خود از آرمان‌های ملت فلسطین تاکید و حامی مردم فلسطین برای تحقق حق تعیین سرنوشت خود و سایر حقوق اساسی و تشکیل کشور مستقل و پایدار فلسطین مطابق با قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی براساس مرزهای قبل از ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شریف هستند.

گفتنی است، یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و جنایات وحشیانه اشغالگران از چند روز پیش تشدید شده و تاکنون بالغ ۲۰ فلسطینی شهید و حدود ۱۶۰ نفر مجروح شده‌اند. سحرگاه جمعه اشغالگران صهیونیست بار دیگر به مسجد الاقصی یورش بردند و با فلسطینی‌ها درگیر شدند.

این اقدام خشم گسترده گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی را برانگیخته و با محکومیت این اقدام تهدید کردند که به شدیدترین وجه پاسخ جنایت‌های اشغالگران را خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: پاکستان ترکیه مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین

ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته به شهرک دیرالغصون در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری رود اردن یورش برد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع رسانه ای از درگیری و تیراندازی بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در اطراف منزل محاصره شده در این منطقه خبر دادند.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش دادند که صدای تیراندازی و انفجار هر از گاهی در این شهرک به گوش می رسد.

گردان شهدای الاقصی – طولکرم از درگیری‌های شدید رزمندگان این جنبش با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در اطراف خانه محاصره ‌شده در این شهرک خبر داد.

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد که  بیش از 50 خودروی زرهی رژیم صهیونیستی شهرک دیر الغصون در طولکرم را به محاصره خود در آوردند و مقررات منع آمدوشد در آن برقرار کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر پس از محاصره و یورش به خانه‌ای در شهرک دیرالغصون در شمال طولکرم بخش‌هایی از آن را تخریب کردند.

نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاب

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی
  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل، در راستای رسیدگی به بی عدالتی علیه فلسطینان است
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا