Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان، گفت: موفقیت تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی نروژ باعث شلوغ‌تر شدن باشگاه های کشتی در استان‌های مختلف شد.

مجید خدایی در گفتگو با ایران اکونومیست، با اشاره به درخشش تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی نروژ، گفت: نتایج تیم ملی با استقبال خوب مردم مواجه شد و پس از مدت‌ها علاقه به کشتی بیشتر و همانند سال‌های نه چندان دور خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتایج باشگاه‌های کشتی نیز شلوغ‌تر شد و خانواده های بیشتری فرزندان خود را به باشگاه‌های کشتی فرستادند. همچنین با این موفقیت‌ها، توجه مسئولان به این رشته بیش از گذشته شد و در مجموع این نتایج به سود کشتی رقم خورد.

ملی‌پوش اسبق کشتی ایران، افزود: در حال حاضر نیز رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش داریم و انتخاب نفرات نیز همانطور که اعلام شده بود بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی صورت گرفت. نفرات شایسته‌ای در تیم ملی داریم و امیدوارم تیم ملی در این رقابت‌ها نیز به بهترین نتایج برسد.

وی با اشاره به اینکه سال مهمی پیش روی کشتی ایران است، خاطرنشان کرد: امسال دو رویداد مهم بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را با فاصله زمانی کم پیش رو داریم که همین امر نیز مقداری کارمان را سخت تر می‌کند. البته در اوزان بالا با توجه به حضور نفرات خوبی که در تیم ملی داریم، کارمان برای انتخاب ۲ کشتی‌گیر در این ۲ رویداد آسان خواهد بود، اما در اوزان پایین کار سختی در پیش داریم، مخصوصا اینکه در اوزان پایین چهره‌های مدعی زیادی در بازی‌های آسیایی حضور دارند.

خدایی به غیبت روسیه و بلاروس در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در صربستان اشاره کرد و گفت: غیبت روسیه به عنوان مدعی اصلی قهرمانی جهان، فرصت بسیار خوبی برای کشتی ایران است تا با درخشش در این مسابقات به عنوان قهرمانی برسد. با غیبت روسیه، رقابت اصلی میان ایران و آمریکا خواهد بود اما با توجه به چهره‌های خوبی که در تیم ملی داریم، شانس بزرگی برای کسب عنوان قهرمانی برای ایران خواهد بود. با توجه به موفقیت‌های بدست آمده این انتظار دور از واقعیت نیست و می‌توانیم بر سکوی نخست جهان بایستیم.

دارنده مدال برنز ۲۰۰۲ جهان در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سوی فدراسیون کشتی برای مربیگری داشته یا خیر، اظهار کرد: نه پیشنهادی نداشتم اما در چند ماه اخیر از سوی انستیتو کشتی به عنوان مدرس در کلاس‌های مربیگری در مشهد حضور داشتم. دوستانی که در حال کار هستند همگی به خوبی کار می‌کنند و برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت دارم. هر کجا هم که لازم باشد در خدمت کشتی خواهم بود.

رقیب سابق پژمان درستکار درباره تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: پس از المپیک وقتی سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد، حرف و حدیث‌ها و انتقادهای زیادی مطرح شد اما نتایج تیم ملی در نروژ نشان داد این تصمیم چندان هم نادرست نبوده و تصمیم درستی بوده است. در حال حاضر تیم ملی آرامش بیشتری دارد و تمامی ارکان برای موفقیت تیم ملی مثل رییس فدراسیون، کادر فنی، مدیر تیم ملی، کشتی‌گیران و ... همه یکدل هستند که این موضوع به موفقیت یک تیم کمک زیادی می‌کند.

خدایی در پایان خاطرنشان کرد: امسال می‌تواند سال خوبی برای کشتی ایران باشد و باید از فرصت غیبت روسیه در مسابقات قهرمانی جهان به بهترین شکل استفاده کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجید خدایی ، تیم ملی کشتی آزاد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجید خدایی تیم ملی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد قهرمانی جهان کشتی ایران غیبت روسیه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی

در حاشیه مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آفای ورزش ایران تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات فینال و رده بندی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی تا دقایقی دیگر در سالن کشتی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مسئولان این پیکارها پیش از برگزاری مسابقات فینال پنج وزن دوم از امین میرزازاده قهرمان جهان تجلیل به عمل آوردند. میرزازاده با کسب نشان طلای قهرمانی سال ۲۰۳۲ بلگراد سهمیه المپیک ایران را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم قطعی کرد.

شیر بختیاری چهارشنبه شب نیز با رای مردم به عنوان آقای ورزش ایران معرفی شد. در این رای گیری فدراسیون کشتی به عنوان برترین فدراسیون سال ۱۴۰۲ و امیررصا معصومی به عنوان قهرمان فردا انتخاب شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل

دیگر خبرها

  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد