Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس‌آباد در خصوص سوژه فارس من با عنوان «انتقاد از مدیریت شهری پارس‌آباد» اظهار کرد: وضعیت آسفالت معابر شهر پارس‌آباد نیاز به بازسازی، ترمیم و روکش دارد و در برخی محلات نیز معابر خاکی باید آسفالت شود که در اولین فرصت بهسازی و روکش انجام خواهد شد.

وی ضمن اشاره به حل مشکل آسفالت خیابان‌های شهر پارس‌آباد، افزود: با توجه به مساعد شدن وضعیت جوی، در ۳ ماه اول امسال آسفالت‌ریزی بیش‌تر خیابان‌های شهر پارس‌آباد انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر پارس‌آباد ادامه داد: حل معضل ترافیک درون‌شهری نیاز به مطالعه دارد که اخیر برای ساماندهی با یک مشاور عقد قرارداد شده و در حال اقدام است.

کریمی با اشاره به فضای سبز پارس‌آباد بیان کرد: حدود ۸۷ هکتار فضای سبز در شهر پارس‌آباد وجود دارد که نیازمند توسعه است که به‌زودی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر پارس آباد کاظم کریمی آسفالت معابر پارس آباد شهر پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مرحله دومِ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد