Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@22:43:00 GMT

خبرخوشحال کننده سرمربی لورکوزن درباره سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۸۸۵۴

خبرخوشحال کننده سرمربی لورکوزن درباره سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان این روز‌ها با بیماری سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌کند و دو روز پیش به تمرینات لورکوزن برگشت. در همین رابطه بایرلورکوزن در یکشنبه آینده در هفته سی ام بوندسلیگا میزبان لایپزیگ است. سیوان سرمربی لورکوزن درباره آخرین وضعیت سردار آزمون در نشست خبری این دیدار، گفت: سردار آزمون امروز برای اولین بار همراه با این تیم به زمین مسابقه بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت او خوب است و شانس خوبی برای حضور در بازی روز یکشنبه دارد.

آزمون زمستان گذشته با قراردادی ۵ و نیم ساله از زنیت راهی بایرلورکوزن شد. ستاره ایرانی درخشش زمان حضورش در لیگ روسیه را نتوانسته در بوندس لیگا تکرار کند.

آزمون در ابتدای ملحق شدن به لورکوزن برای مدت یک ماه به دلیل مصدومیت از میادین دور بود. مصدومیت‌های متوالی باعث شده تا آزمون نتواند به شرایط آرمانی قبل برگردد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سردار آزمون لورکوزن سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هفته است که پنالتی‌های لورکوزن را آنالیز می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا فرداشب به مصاف بایرلورکوزن خواهد رفت. رم بازی رفت را با شکست 2-0 پشت سر گذاشته بود.

در آستانه این بازی، میله اسویلار، دروازه‌بان رم، همراه دانیله ده‌روسی در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اسویلار در‌ پاسخ به این سوال که آیا چند ماه قبل پیش‌بینی می‌کرده در چنین جایگاهی باشد، گفت: "بعد از این همه ماه که بازی‌های زیادی انجام دادم، انتظارش را داشتم. من هم مثل بقیه کارم را انجام می‌دهم و همه چیز خوب پیش می‌رود. فردا می‌خواهیم همه با هم یک بازی عالی را به‌عنوان تیم انجام دهیم."

چه احساسی داری؟

شما انتظارش را ندارید اما من برای چنین لحظه‌ای کار می‌کنم. این لحظه به لطف مربی رسیده و خوشحالم. شما فقط به عملکرد انفرادی فکر نمی‌کنید، بلکه می‌خواهم به‌عنوان یک تیم برنده شویم و این کاری است که باید انجام دهیم.

از پنالتی‌زن‌های بایرلورکوزن شناخت داری؟

بله، من از هفته گذشته پنالتی‌های آن‌ها را تماشا کردم اما فردا دوباره آنالیز می‌کنیم چون هرگز نمی‌دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد.

چه جنبه‌ای در مورد بایر تو را بیشتر نگران می‌کند؟

همانطور که دیده‌اید سرعت زیادی دارند و همچنین بازیکنان آن‌ها برای مدت طولانی کنار هم بازی کرده‌اند. تیم قدرتمندی هستند و 47 بازی است که شکست نخورده‌اند اما ما تلاش خواهیم کرد تا بهترین کار را انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن - آاس رم؛ ترکیب احتمالی
  • یک هفته است که پنالتی‌های لورکوزن را آنالیز می‌کنم
  • سردار آزمون به این دلیل از رم جدا خواهد شد
  • رستگاری در کار نیست؛ سردار باید از رم جدا شود
  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • غافلگیری از ایتالیا؛ سردار آزمون از رم جدا می‌شود
  • سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم
  • خاطره سردار از مورینیو: آقای خاص، طرفدار سپاهان!
  • سردار آزمون از رم جدا می شود
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!