Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن که در اثر سوختن زغال در داخل چادر اتفاق افتاده بود، سه نفر از اعضای یک خانواده را در ورزقان به کام مرگ کشاند.

وحید شادی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت یک و ۱۵ دقیقه نیمه شب گذشته، جمعه ۲۶ فروردین ماه، گزارش یک مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای امیرآباد ورزقان به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود این‌که بلافاصله پس از اعلام گزارش، عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شده بودند اما متاسفانه سه نفر از اعضای یک خانواده، چندین ساعت قبل از اعلام مسمومیت فوت کرده و دچار جمود نعشی شده بودند. 

وی ادامه داد: طی این حادثه یک پدر حدودا ٤٠ ساله، یک مادر ساله ٣٥ و یک کودک هفت ساله جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمید محبوبی مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور