Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@17:48:49 GMT

ارسال ۲۹۶ اثر به جشنواره خدمت رضوی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۹۰۸۰

ارسال ۲۹۶ اثر به جشنواره خدمت رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در نخستین همایش مسؤولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران که شامگاه جمعه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: کانون‌های ۲۰ گانه خدمت رضوی در ۲۲ منطقه و ۱۵ شهرستان استان تهران، ماموریت‌های مختلف باتوجه به تخصص خادمیاران اجرا می‌کنند و در این همایش برنامه‌های سال ۱۴۰۱ به مسوولین کانون‌ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خادم امام رضا علیه‌السلام در رفتار شخصی و اجتماعی باید الگو باشد و برمبنای منابع متعدد معیارهای خادمیار، آموزش‌های اخلاقی و معنوی درنظر گرفته شده‌است. 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به راه‌اندازی صدای آستان جهت رسیدگی به امورات مخدومین افزود: نیازهای مردم که طی تماس‌های تلفنی با صدای آستان برقرار می‌شود به مناطق و شهرستان‌های مرتبط ارجاع شده و روند اجرای آن توسط رابط کانون‌ها اطلاع داده می‌شود.‌

جانه با اشاره به برپایی میزهای خدمت و ارائه خدمات گوناگون در نقاط مختلف شهر گفت: برنامه‌های اجرایی در مناطق و شهرستان‌ها با هماهنگی مسؤول منطقه خدمتی انجام می‌شود. 

وی با اشاره به ثبت‌نام و عضویت حدود ۳۰ هزار نفر خادمیاران گفت: سامانه ۲۰ هزار نفر از خادمیاران فعال بوده و ۱۰ هزار نفر دیگر در حال گزینش هستند و بیش از ۲ هزار نفر به‌صورت یاور رضوی در حال انجام فرایند ادارای هستند.  

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران در خصوص جشنواره خدمت رضوی و شناسایی ایده‌های برتر در کشور، خاطر نشان کرد: طرح‌ها، ایده‌ها و کارهای خلاقانه خادمیاران در این جشنواره جمع آوری شده و پس از ارزیابی و داوری در سطح استان اجرایی می‌شود. 

جانه با اشاره به ۲۹۶ اثر ارسالی به این جشنواره گفت: ۱۶۹ اثر در بخش ایده‌ها و ۱۲۷ اثر در بخش فعالیت‌ها بوده و در مراحل بعدی و سطح کشوری نیز ارزیابی می‌شود. 

وی در ارتباط با ثبت فعالیت‌ خادمیاران در سامانه aqrt.ir افزود: این سامانه یکی از طرح‌های خادمیاران رسانه‌ای استان تهران بوده که امکان دسترسی خادم، خدمت و مخدوم را فراهم کرده است. 

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران از راه‌اندازی پویش سفره مهربانی ۵ خبرداد و افزود: با همراهی در این پویش می توان سبدهای کالا به نیازمندان تحت پوشش اهدا کرد.

جانه تصریح کرد: با احداث کانون‌های عمومی در محلات علاوه بر شناسایی ظرفیت‌ها می توان در شناسایی خانواده‌های نیازمند و توانمندسازی آنها اقدام کرد.

به گزارش فارس، در نخستین همایش مسؤولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران حدود یک هزار نفر خادمیار مسوول کانون‌های تخصصی و عمومی، رابطین دفاتر مناطق و شهرستان‌ها به همراه اعضای ستادی و مسؤولان و سر رابطین کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی استان تهران و معاونین حضور داشته و از ۳ اثر برگزیده در بخش استانی، ۸ اثر در بخش کانون‌های خدمت، ۸ اثر در بخش خادمیاران و ۳ اثر در بخش ایده و خلاقیت جشنواره خدمت رضوی تجلیل و قدردانی به عمل آمد. 

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: کانون های خدمت رضوی جشنواره خدمت رضوی کانون های خدمت رضوی استان تهران اثر در بخش هزار نفر کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود

مدیر کانون‌های خدمات رضوی استان کرمانشاه از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در دهه کرامت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدجعفر امامیان امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

وی از تدارک بیش از ۳۰۰ برنامه اجرایی در دهه کرامت خبر داد و افزود: کرمانشاه از بیست‌ودوم اردیبهشت میزبان دو کاروان خدام رضوی است که جشن‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در نقاط مختلف استان با محوریت جشن‌های رضوی و زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی برگزار می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه جشن میلاد حضرت معصومه (س) با عنوان دختران آفتاب و میلاد امام رضا (ع) با عنوان زیر سایه خورشید را در قالب برنامه‌های محوری دهه کرامت عنوان و خاطرنشان کرد: بیست‌وسوم اردیبهشت‌، جشن دختران آفتاب در تالار انتظار برگزار خواهد شد.

امامیان تصریح کرد: میثاق ولایت، جشن دختر آفتاب، جشن‌های کریمان، عصر شعر ملکت هشتم، امام مهربانی، پویش همه خادم الرضائیم، اطعام رضوی، تجلیل از خدمات ملت، گل‌ریزان امام رضایی‌ها، یاد یاران، محفل انس با قرآن، مشاوره رایگان حقوقی و روانشناسی، جشن بند نسوان، یک استکان بهشت، پیاده‌روی خانوادگی، نذر شفا، سفره‌خانه امام رضا (ع)، میثاق با ولایت و رواق خدمت، نذر خون، ورزش زورخانه‌ای و تجلیل از ورزشکاران، تجلیل از نخبگان استانی و همایش مشاوران خانواده از برنامه‌های شاخص تدارک دیده برای هفته کرامت در استان کرمانشاه است.

وی برگزاری محافل انس با قرآن ویژه بزرگداشت دهه کرامت در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری و بقاع متبرکه استان، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف استان، حضور خدام حرم مطهر رضوی در بیمارستان‌ها، زندان و اماکن فرهنگی در نقاط مختلف استان را از دیگر برنامه‌های این دهه در استان دانست.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره اطعام بزرگ رضوی به تعداد ۳۰ هزار پرس و توزیع درب منازل، گفت: جشن باشکوه میلاد امام رضا (ع) در پارک شرقی کرمانشاه با حضور ابوذر روحی برگزار خواهد شد.

امامیان از اعطای مرخصی به زندانیان به نام‌های معصومه و رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت خبر داد و افزود: برنامه نیز با همراهی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی زیر ۵۰ میلیون تومان داریم.

کد خبر 751456

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیریت کانون های خدمت رضوی البرز ویژه جشن های دهه کرامت
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»