Web Analytics Made Easy - Statcounter

"سلمان اسماعیلی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مردم این شهرستان می‌توانند متناسب با تجربیات، استعدادها، تخصص و علاقه‌مندی‌های خود به دستگاه‌های مختلف در حوزه کارآفرینی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: هر فرد و متقاضی شغل و ایجاد کسب و کار که درخواست مجوز داشته باشد، پیرو حرکت خوبی که در کشور آغاز شده ما نیز روند را در صدور مجوز تسهیل می‌کنیم و متناسب با درخواست‌ها از ۲۰ میلیون تا ۲۰ میلیارد تومان، بدون محدودیت تسهیلات پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه این تسهیلات در راستای حمایت از بخش خصوصی و پشتیبانی از کارآفرینی ارائه می‌شود، افزود: از همه مردم به خصوص جوانان جویای کار دعوت می‌کنیم به این نهضت ملحق شوند تا شاهد رونق تولید و اشتغال در این شهرستان باشیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: از آنجا که سیاست اصلی دولت در کاهش تصدی‌گری و چابک‌سازی است و با توجه به اینکه فرصت‌های زیاد شغلی در مجموعه اداری شهرستان وجود ندارد، نهضت تولید و اشتغال آفرینی می‌تواند پاسخگوی نیاز جوانان در حوزه اشتغال باشد و بر این اساس سیاست اصلی ما نیز حمایت از بخش خصوصی است.

وی همچنین از برگزاری میز خدمت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای گسترش خدمات و تحکیم ارتباطات از سوی دولت خدمتگزار و مجموعه فرمانداری با بدنه عمومی مردم به ویژه قشر مستضعف، کمتر برخوردار، ساکنان مناطق روستایی و حاشیه‌نشین شهر، موضوع برگزاری میز خدمت در دستور کار فرمانداری قرار گرفت.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: در همین راستا از ابتدای فروردین تاکنون با همراهی مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و معاونان فرمانداری، ۶ میز خدمت را برگزار کردیم و در بین مردم حاضر شدیم که آثار بسیار مثبتی را به همراه داشت.

۲۰ میلیارد تومان رهاورد ۲ میز خدمت در ماه مبارک رمضان

اسماعیلی بیان کرد: در برنامه‌های میز خدمت مردم بدون واسطه و تشریفات مسائل و مشکلات، انتقادات، پیشنهادها و درخواست‌های خود را با مدیران در میان گذاشتند و در همان جا پیگیری‌ها و دستورات لازم صادر شد.

به گفته وی این میز خدمت به واسطه شکل کار و مردمی بودن آن به صورت مستمر در دستور کار مجموعه مدیریتی این شهرستان است و یک حرکت جدید و پرقدرتی است که در ملایر شکل گرفته و این ارتباط بی‌واسطه همیشه جاری است و بدون شک رضایت‌مندی خوبی را در بین مردم ایجاد کرده است.

فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: از ابتدای ماه مبارک رمضان سه میز خدمت در روستای ازناو، منطقه حاشیه‌نشین نفت سیاه و مسجد جامع در نماز جمعه ملایر برگزار شد و از نزدیک با مردم گفت و گو کردیم.

اسماعیلی گفت: قبل از ماه مبارک رمضان نیز سه میز خدمت در شهر ازندریان و روستاهای حسین‌آباد شاملو و علی‌آباد دمق برگزار و در بین مردم حاضر شدیم و متناسب با درخواست‌ها، شرایط، ظرفیت‌ها و اولویت‌های هر محله، منطقه و روستا، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی ادامه داد: میز خدمت روستای ازناو بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان مصوبه به همراه داشت و برخی پروژه‌ها همچون مجموعه ورزشی ازناو که در این روستا تعطیل بود و حتی بیش از ۱۰ سال راکد مانده بود، دستورات لازم برای تکمیل آنها صادر شد.

فرماندار ویژه ملایر اضافه کرد: در میز خدمت منطقه کمتر برخوردار نفت سیاه نیز بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان مصوبات فرهنگی و خدماتی به همراه داشت و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا فاصله‌ای که این منطقه از لحاظ امکانات با دیگر مناطق شهری دارد، جبران شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه جبران عقب‌ماندگی در این مناطق نیازمند گذشت زمان است و یک شبه و یک ساله حل نخواهد شد، تاکید کرد: این تعهد و اراده ما است که تلاش مضاعفی داشته باشیم تا امکانات و خدمات بیشتری را به مردم این مناطق ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه کمک برای رفع نیازمندی‌های آموزشی و درمانی در حد بضاعت و توان مدیریتی شهرستان در دستور کار است، گفت: تلاش جدی ما بر افزایش رضایت‌مندی، امیدواری و اعتماد مردم است.

فرماندار ویژه ملایر همچنین گسترش خدمات و حمایت‌های اجتماعی را از دیگر اقدامات برشمرد و اظهار داشت: در این راستا در مجموعه کمیته امداد، بهزیستی و خانواده بزرگ گروه‌های جهادی، شاهد اهتمام جدی برای حمایت از اقشار نیازمند، مستمند و مددجویان ملایری هستیم.

به گفته وی در تامین معیشت، ایجاد اشتغال و حمایت از این افراد پای کار هستیم و در صورت احراز شرایط به هر کدام از افراد زیرپوشش این نهادها، بدون محدودیت کمک‌های معیشتی و کمک‌هایی از جنس تسهیلات برای اشتغال‌آفرینی اعطا می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: با جدیت تمام به دنبال پیگیری و اجرای مصوبات در میزهای خدمت هستیم و در احقاق حق مردم هرگز کوتاهی نمی‌کنیم.

برچسب‌ها افتتاح طرح ملایر دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح ملایر دولت سیزدهم افتتاح طرح ملایر دولت سیزدهم فرماندار ویژه ملایر میلیارد تومان میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود