Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@12:31:17 GMT

امروز جهاد تبیین بر اساس دستور رهبر انقلاب واجب عینی است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۹۳۳۶

امروز جهاد تبیین بر اساس دستور رهبر انقلاب واجب عینی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح شنبه در نشست تبیینی نهضت پیشرفت بانوان با اشاره به جایگاه شخصیتی حضرت خدیجه (س)، اظهار کرد: عشق و ارادت حضرت خدیجه (س) به حضرت زهرا (س) واقعاً دیدنی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه یکی از اتفاقاتی که در تهاجم فرهنگی دشمن رخ می‌دهد گم شدن هویت انسان‌ها است، تصریح کرد: هر زمانی هویت‌ها مسخ شود ارزش‌ها از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بر روی جهاد تبیین دغدغه دارند، افزود: در جنگ نرم تغییر نگرش صورت می‌گیرد. جهاد تبیین بر اساس دستور رهبر انقلاب امروز یک واجب عینی است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اولیای الهی در طول تاریخ جهاد تبیین بوده است، ادامه داد: شخصیت عمار نمایانگر جهاد تبیین بود و دستورات حضرت علی (ع) را برای مردم روشنگری می‌کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حضرت زینب (س) به واسطه جهاد تبیین، پیام نهضت کربلا را به تمام دنیا رساند، اضافه کرد: نهضت امام حسین (ع) یکی از نهضت‌های تاریخی نجات‌بخش بشر است.

وی تاکید کرد: که رسانه ملی برای پرورش و نشان دادن استعدادهای ایرانی اقدامات خوبی انجام داده اما عدم رعایت شئونات اسلامی زنان در بعضی از برنامه‌ها صلاح جامعه نیست.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه زنان و دختران ما باید شأن واقعی خود را بدانند، اظهار کرد: رسانه ملی برای جلب مخاطب نباید از الگوهای غربی استفاده کند و نباید منفعلانه رفتار کند.

کد خبر 5467797

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری جهاد تبیین تبلیغات اسلامی گیلان سعید مهدوی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ماه رمضان 1401 گرد و غبار خراسان رضوی هفته هنر انقلاب اسلامی مشهد آلودگی هوا ماه مبارك رمضان انقلاب اسلامی هنر گرگان جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان روز سه‌شنبه در این حکم، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی باید در چارچوب «نظریه‌ نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» گام‌های مهمی برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این حکم با اشاره به تجارب ارزنده حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام، اهم وظایف دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی را پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان عنوان و تاکید کرد: لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان با این قرارگاه مورد تاکید و انتظار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده همچنین تصریح کرده است که امیدواریم با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام سوابقی همچون معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه بندرعباس و مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم را در کارنامه خود دارد، وی با حفظ سمت معاونت فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان به عنوان دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در این استان منصوب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شریعت اسلامی از زنان صیانت می کند
  • جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • رییس دانشگاه تبریز: تبیین اندیشه‌های رهبر انقلاب وظیفه دانشگاه‌ها است
  • توجه روحانیون در حج به سبک زندگی اسلامی و جهاد تبیین
  • معلمان وظیفه خطیر جهاد تبیین را برعهده دارند
  • فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • عرضه کتاب حاشیه‌نگاری‌ از دیدارهای رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد