Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه حدود ۲۳۰ هزار پست خالی در وزارت بهداشت بلا تصدی است گفت: سازمان برنامه و امور اداری و استخدامی با درخواست مجوز جذب ۱۰۰ هزار نفری که برای آنان ارسال شده است، موافقت کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پاسخ به این پرسش که «سرانجام تبدیل وضعیت نیرو‌های مختلف شاغل در وزارت بهداشت به کجا رسید؟»، اظهار داشت: قریب به یکصد هزار نیرو در وزارت بهداشت داریم که به صورت قراردادی، نیروی شرکتی، طرحی اختیاری و اجباری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سطوح تخصصی و غیر تخصصی و فنی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حدود ۲۳۰ هزار پست خالی در وزارت بهداشت بلا تصدی است، ادامه داد: مذاکرات و مکاتبات زیادی را با سازمان امور اداری و استخدامی داشته‌ایم؛ با توجه به اینکه کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت مشهود و جدی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به ضرورت تامین نیروی انسانی در وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: در دوران همه گیری و شیوع کرونا، به شدت با کمبود نیروی انسانی مواجه بودیم که باعث شده بود با توجه به بروکراسی سخت در جذب نیروی انسانی، ناگزیر نیرو‌های تمدید طرح را مجدد تمدید کنیم و از طرف دیگر دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده است که در روز پرستار به امنیت شغلی کارکنان نظام سلامت اشاره کردند.

رحیمی ابراز کرد: درخواست ما از سازمان برنامه و امور اداری و استخدامی این است که با درخواست مجوز جذب ۱۰۰ هزار نفری که از وزارت بهداشت برای آنان ارسال شده است، موافقت کنند و اجازه دهند آزمون استخدامی با اولویت مدافعان سلامتی که در دوران همه گیری ویروس کرونا ایثارگری کرده‌اند برگزار شده و همین افراد را بتوانیم تبدیل وضعیت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اظهار داشت: تاکید قانون این است که هر استخدامی در قالب آزمون باشد و دغدغه اصلی ما ایجاد امنیت شغلی و تبدیل وضعیت این نیروهاست که باید سازمان برنامه و همچنین سازمان اداری و استخدامی نگاه ویژه تری به حوزه سلامت داشته باشند.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت مجوز جذب استخدام همه گیری کرونا معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اداری و استخدامی وزارت بهداشت نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!

به گزارش خبرآنلاین، سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903434

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود