Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@06:58:39 GMT

وبینار «معرفی اتوماسیون صنعتی» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۹۹۰۷

وبینار «معرفی اتوماسیون صنعتی» برگزار می‌شود

انجمن علمی مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی و مهندسی مکانیک دانشگاه تهران و مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز، وبینار «معرفی اتوماسیون صنعتی» را برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایران اکونومیست، "چرا باید به سمت اتوماسیون صنعتی برویم؟"، "پیش‌نیازهای یادگیری اتوماسیون صنعتی چیست؟"، "منابع مناسب برای شروع یادگیری چیست؟" و "بررسی جایگاه شغلی مهندسان اتوماسیون در ایران" از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این برنامه محور بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با تدریس مهندس احسان سلیمانی ـ کارشناس ارشد مهندسی برق، کنترل دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، پنجشنبه، هشتم اردیبهشت ماه، ساعت ۱۹، در بستر  ادوب کانکت برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام در این برنامه به لینک https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeO9lKnFZE4Lk2fUz5E18aasEyhKhpO22JuzvgBHKZO2hx_gA/viewform?usp=sf_link مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: باشگاه دانشجویان ایسنا ، انجمن علمی مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی و مهندسی مکانیک دانشگاه تهران ، معرفی اتوماسیون صنعتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اتوماسیون صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت