Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@00:14:55 GMT

تجربه تلخ افطاری دادن فدراسیون فوتبال در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۰۱۴۸

تجربه تلخ افطاری دادن فدراسیون فوتبال در ماه رمضان

تقریبا یک سال قبل بود که شهاب الدین عزیزی خادم که تازه رییس فدراسیون فوتبال شده بود عده ای از چهره های فوتبالی و اصحاب رسانه را به صرف افطار دعوت کرد.یک مراسم پر حاشیه که هنوز هم که هنوز است درباره آن صحبت می شود.
ریخت و پاش های زیاد در آن افطاری معروف کار را به جایی رساند که مدیر وقت روابط عمومی این فدراسیون توپ را به زمین باشگاه سایپا انداخت و با بیان اینکه همه هزینه های آن مراسم را این کارخانه خودروسازی داده است و اگر قرار به خرج کردن چنین مبالغی باشد حقوق کارمندانش را پرداخت می‌کند توپ را به زمین مهرداد سراجی انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سابق ورزشی باشگاه سایپا.
این اظهار نظر باعث شد تا مبادی ذیربط خواهان دریافت گزارش فوری در این باره و چگونگی برپایی ضیافت و دلایل آن شوند.پس از پیگیری های متعدد،باشگاه سایپا رسما اعلام کرد که نقشی در تهیه و تامین بودجه هدایا نداشته است و هرگز هم به طور دقیق مشخص نشد که چه کسی میلیون ها تومان در آن مهمانی خرج کرده است؟
حالا و پس از گذشت یک سال از آن مهمانی پر حاشیه این بار میرشاد ماجدی که حتی رییس فدراسیون هم نیست با ارسال کارت های دعوتی این بار مهمانان را به یکی از مناط بالای شهر تهران دعوت کرده است.
هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا مهمانی دادن در ماه مبارک رمضان جزو سنت های پسندیده است اما بهتر است برای رهایی از هرگونه حاشیه ای آقای سرپرست بیاید و شفاف توضیح بدهد که هزینه دعوت از تعداد زیادی مهمان در باشگاه تشریفاتی اقدسیه از کجا تامین شده است؟اگر از جیب شخصی است که هیچ مشکلی ندارد،اگر مثلا باشگاهی مثل سایپا اسپانسر است(البته بعدا تکذیب نشود) که باز هم ایرادی ندارد و چه خوب است که برای روشن شدن اذهان عمومی(که مبادا در این وضعیت فدراسیون فوتبال متولی این مهمانی باشد)این توضیح کوچک داده شود.

251 251

کد خبر 1622189

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مرتضی رضایی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال