Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: باید با نشر تفکر شهدا در جامعه شکست و ناامیدی دشمنان را رقم بزنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار سرتیپ نعمان غلامی صبح امروز در نخستین یادواره شهدای قرآنی خلخال و محفل انس با قرآن کریم در روستای قرآنی اندبیل خلخال اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدای قرآنی برای ترویج فرهنگ قرآنی و احکام الهی در روستای قرآنی اندبیل خلخال نمود کامل پیدا کرده و باید در بین تمامی جوامع ایران اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ضعف‌هایی در استفاده از قرآن در جامعه وجود دارد که مقام معظم رهبری نیز به این مسئله اشاره و گلایه‌مندی داشته‌اند که این موضوع نشان دهنده این است که قرآن باید به عنوان یک الگوی تمام عیار در زندگی سالم مورد توجه واقع شود تا بتوانیم جامعه را به سمت یک جامعه قرآنی حرکت دهیم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: باید یاد و خاطره روحانیون و علمایی که در ترویج فرهنگ قرآن و عترت گام برداشته‌اند گرامی نگه داشته شود و در این زمینه مسئولان نیز مسئولیت خطیر و حساسی بر عهده داشتند که برگرفته از الگوهای رفتاری قرآن است  به همین منظور باید یک سیستم قرآنی در کشور شکل بگیرد.

یادواره نخستین شهید مدافع حرم ارتش در شهرستان فلاورجان برگزار می‌شودطرح جامع برگزاری یادواره شهدای لرستان سریع‌تر آماده شود‌‌یادواره سردار شهید طوسی جانشین لشگر 25 کربلا مازندران برگزار می‌شود

غلامی تصریح کرد: برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا از راهبردهای مهم مجموعه بسیج در کشور است که باید با نشر تفکر شهدا در جامعه شکست و ناامیدی دشمنان را رقم بزنیم که این موضوع در حال حاضر در جامعه باید به یک فرهنگ نهادینه و ارزشمند تبدیل شود و برای همگان مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که با تمسک به شهدا مسیر یادواره‌های شهدا را هموار کرده و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و ضروری است که باید با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها می‌توانیم به تمامی اهداف خود در دستیابی به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

انتهای پیام/142

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم