Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@05:31:44 GMT

دفاع کوبنده سازمان ملل از قدس: ابراز تاسف!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۰۴۹۷

دفاع کوبنده سازمان ملل از قدس: ابراز تاسف!

دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تشدید تنش ها در قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تشدید تنش‌ها در قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: آمریکا حفظ وضعیت تاریخی موجود در قدس را خواستار شد

بر اساس این گزارش، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای گفت: دبیرکل، نگرانی عمیق خود را از وخامت اوضاع امنیتی در قدس ابراز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: توییت قالیباف درباره دفاع از قدس شریف

این بیانیه می‌افزاید که دبیرکل سازمان ملل تمام طرف‌ها را به کمک برای حل و فصل اوضاع دعوت می‌کند و بر ضرورت توقف اقدامات تحریک آمیز به منظور جلوگیری از تنش‌های بیشتر تاکید دارد.

این بیانیه همچنین گفت که دبیرکل سازمان ملل خواهان حفظ وضعیت قانونی اماکن مقدس در قدس به شکل کنونی و پایبندی به آن است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت فلسطین سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی آنتونیو گوترش خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دبیرکل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه اضافه کرد: تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شد؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی‌ یف ماه‌ ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی‌ ها به شدت به آن دل بسته‌ بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی‌ یف گذاشت.

کد خبر 6093479

دیگر خبرها

  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد