Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:32:27 GMT

تغییر ساختار بلیت فروشی پس از حواشی نیوکمپ

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۰۵۱۸

تغییر ساختار بلیت فروشی پس از حواشی نیوکمپ

به گزارش روز شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، ‌ شکست تیم فوتبال بارسلونا مقابل آینتراخت فرانکفورت که در نیوکمپ برگزار شد نه تنها این تیم را از دور رقابت‌ها و کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا کنار زد، بلکه حاشیه‌های حضور بیش از ۲۵ هزار هوادار آینتراخت در نوکمپ بود که از فروش بلیت برخی از اعضای باشگاه بارسلونا به رقیب حکایت داشت و همین باعث شد نیمی از ورزشگاه سفید پوش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که با واکنش‌های بسیاری رو به رو شد و این تیم را سوژه تمسخر برخی از رقبا قرار داد.

حال پس از گذشت ۲ روز از این اتفاق، رییس باشگاه بارسلونا در نخستین اقدام پس از جنجال بلیت‌ها، از مقصر نبودن باشگاه در این اتفاق خبر داد و به رسانه‌ها گفت: در این بازی ۳۴ هزار و ۴۴۰ بلیت برای فروش گذاشته شده بود که به طور نامنظم و عجیب به دست آلمانی‌ها رسید.

تارنمای اسپانیایی «اسپورت» با بازتاب قراردادن سخنان خوان لاپورتا، ‌تصریح کرد: رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که از این پس، در مسابقات بین‌المللی بلیت‌ها به اسم شخص صادر خواهند شد تا دیگر شاهد صحنه‌هایی که به چهره باشگاه آبی اناری‌ها آسیب می‌زند نباشیم.

به گزارش اسپورت، لاپورتا تاکید کرد:‌ در این بازی علاوه براینکه بلیت‌های فروخته شده به دست آلمانی‌ها افتاد، موضوع اشتراک و عضویت افراد هم باید مورد بررسی و پیگیری و تجدید نظر قرار گیرد. ضمن اینکه باشگاه مقصر نیست اما مسئول برگزاری مسابقات هستیم  و هرکس که من را می شناسد می‌داند که من مسئولیتی را بر عهده می گیرم و اقداماتی را انجام خواهیم داد.

بنا بر تصمیم جدی لاپورتا، از این به بعد در دیدارهای بین‌المللی، بلیت‌ها به نام شخص صادر می‌شود.

برچسب‌ها فوتبال لاپورتا لیگ اروپا بارسلونا نیوکمپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لاپورتا لیگ اروپا فوتبال لاپورتا لیگ اروپا بارسلونا نیوکمپ بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و فولاد به نشانی fooladfc.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و فولاد در سامانه رسمی باشگاه فولاد خوزستان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و فولاد سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه فولاد خوزستان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط تراکتور و فولاد

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و فولاد را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladfc.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750593

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir