Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@16:02:12 GMT

درخشش دانشجویان اصفهانی در جشنواره قرآن و عترت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۰۵۷۳

درخشش دانشجویان اصفهانی در جشنواره قرآن و عترت

مسئول اداره فرهنگی_دانشجویی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان گفت: دانشجویان، مدرسین و کارکنان این مرکز علمی موفق به کسب ۱۹ مقام در بخش ها و رشته های مختلف هفدهمین جشنواره قرآن وعترت شدند.

صفدر سعیدمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هفدهمین جشنواره قرآن و عترت در بخش‌های پژوهش و فناوری، کارآفرینی و همچنین بخش شفاهی، کتبی و رشته احکام ویژه دانشجویان، مدرسین و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی کل کشور برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان موفق به کسب ۱۹ مقام در بخش‌های مختلف این جشنواره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش پژوهش، فناوری و کارآفرینی جشنواره قرآن و عترت، مجید باقری هرندی از مرکز آموزش هرندی در رشته مقاله رتبه اول را کسب کرد. همچنین در رشته تلخیص کتاب خانم‌ها سمیرا ناظمی هرندی، فاطمه قاسمی و سمانه جعفری از مرکز آموزش علمی کاربردی هرند به ترتیب اول تا سوم شدند و مهدی کنعانی هرندی نیز در بخش فناوری، فضای مجازی و تولیدات رسانه رتبه سوم را کسب کرد.

مسئول اداره فرهنگی_دانشجویی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان تصریح کرد: در بخش شفاهی بانوان خانم فاطمه باقری از مرکز آموزش شهید صیاد نزاجا و مریم عادل‌نیا از مرکز آموزش نجف آباد موفق به کسب رتبه نخست شدند. در بخش شفاهی برادران نیز مجتبی هرندی از مرکز آموزش هرند مقام سوم، حمید مولایی از مرکز آموزش خانه کارگر تشکیلات اصفهان در رشته تحقیق مقام اول و مهدی یزدانی از مرکز آموزش گروه توسعه صنعتی ماهان سپاهان در رشته اذان مقام دوم را کسب کردند.

سعید منش با بیان اینکه چهار نفر در بخش کتبی حائز رتبه شدند، اظهار کرد: در رشته احکام محدثه حقانی خوراسگانی از مرکز آموزش هرند رتبه اول، در رشته سبک زندگی اسلامی زهرا کیانی از مرکز آموزش مبارکه رتبه دوم، در بخش آشنایی با احادیث اهل بیت کیوان خشوعی از مرکز گروه صنعتی انتخاب رتبه اول و مهدی کنعانی هرندی از مرکز آموزش هرند مقام دوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه مدرسین و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی کل کشور در جشنواره قرآن و عترت شرکت کردند، تصریح کرد: در رشته سیره معصومین سلیمه رجایی هرندی و زهرا کنعانی هرندی از مرکز آموزش هرند به ترتیب مقام اول و دوم را به دست آوردند. در رشته سبک زندگی اسلامی محمود حبیب اللهیان از مرکز آموزش مبارکه رتبه دوم، در بخش هنری ادبی مریم زهیری هاشم آبادی از مرکز آموزش هرند مقام سوم و مهنوش سادات زهرویه از مرکز آموزش جامع اسلامی کارگران اصفهان موفق به کسب رتبه اول شدند.

مسئول اداره فرهنگی_دانشجویی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان گفت: دانشجویان، مدرسین و کارکنان این مرکز علمی موفق به کسب ۱۹ مقام در بخش‌ها و رشته‌های مختلف هفدهمین جشنواره قرآن و عترت شدند.

کد خبر 568661

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی اصفهان مسابقات قرآن و عترت قرآن کریم حفظ قرآن فعالان قرآنی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان جشنواره قرآن و عترت مدرسین و کارکنان موفق به کسب رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نخستین جشنواره ایده های نو در سال تحصیلی جاری، «صغری نعمتی» از معلمان شهرستان گناوه حائز رتبه برتر استانی در این جشنواره شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهگیان شهرستان، هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت مهارت خواندن و نوشتن در پایه اول ابتدایی عنوان کرد.

مردانی با بیان اینکه شهرستان گناوه رتبه سوم مشارکت در این جشنواره را کسب کرده گفت: در همایشی که به همین منظور در شهرستان کنگان برگزار شد از مسئولان حوزه آموزش نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6093664

دیگر خبرها

  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن