Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور چین به خاطر بالا رفتن آمار کرونا محدودیت‌هایی از جمله قرنطینه و تعطیلی کارخانه‌ها را در برخی از مناطق اعمال کرده است.

به گزارش appleinsider، کارخانه فاکسکان تولید کننده آیفون بوده و به دستور مسئولان دولتی چین قرنطینه شده است. این اقدام احتمالا بر عرضه دستگاه‌های شرکت اپل تاثیر منفی بگذارد. طبق شواهد، محدودیت‌ها از جمله قرنطینه در بیشتر مکان‌های منطقه اقتصادی فرودگاه ژنگژو اعمال شده و ساکنان این مناطق حق ترک خانه‌های خود را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه فاکسکان در منطقه اقتصادی قرار دارد.

همچنین بسیاری از کارخانه‌های متعلق به شرکای اپل هم از اوایل آوریل تعطیل شده اند. کارخانه‌های شرکای مونتاژ اپل مانند Wistron، Quanta و Luxshare Precision در لیست تاسیسات تعطیل شده دیده می‌شوند. ادامه روند تعطیلی کارخانه‌ها و طولانی شدن قرنطینه شاید سبب کاهش عرضه محصولات اپل از جمله گوشی آیفون در این منطقه شود. البته قبلا هم فعالیت کارخانه فاکسکان شنژن در ماه مارس امسال برای چند روز متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید

عرضه هدست AR اپل به تعویق افتاد

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی کارخانه همه گیری کرونا گوشی آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!