Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: نهضت تولید و اشتغال‌آفرینی در این شهرستان آغاز شده است و از مردم در خواست میکنم به این نهضت که به منظور فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه تولید و همچنین تحقق شعار سال است، بپیوندند.

سلمان اسماعیلی گفت: مردم این شهرستان می‌توانند متناسب با تجربیات، استعدادها، تخصص و علاقه‌مندی‌های خود به دستگاه‌های مختلف در حوزه کارآفرینی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هر فرد و متقاضی شغل و ایجاد کسب و کار که درخواست مجوز داشته باشد، پیرو حرکت خوبی که در کشور آغاز شده ما نیز روند را در صدور مجوز تسهیل می‌کنیم و متناسب با درخواست‌ها از ۲۰ میلیون تا ۲۰ میلیارد تومان، بدون محدودیت تسهیلات پرداخت خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: این تسهیلات به منظور حمایت از بخش خصوصی و پشتیبانی از کارآفرینی ارائه می‌شود و  از همه مردم به خصوص جوانان جویای کار دعوت می‌کنیم به این نهضت ملحق شوند تا شاهد رونق تولید و اشتغال در این شهرستان باشیم.

اسماعیلی گفت: از آنجا که سیاست اصلی دولت در کاهش تصدی‌گری و چابک‌سازی است و با توجه به اینکه فرصت‌های زیاد شغلی در مجموعه اداری شهرستان وجود ندارد، نهضت تولید و اشتغال آفرینی می‌تواند پاسخگوی نیاز جوانان در حوزه اشتغال باشد و بر این اساس سیاست اصلی ما نیز حمایت از بخش خصوصی است.

او همچنین از برگزاری میز خدمت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور گسترش خدمات و تحکیم ارتباطات از سوی دولت خدمتگزار و مجموعه فرمانداری با بدنه عمومی مردم به ویژه قشر مستضعف، کمتر برخوردار، ساکنان مناطق روستایی و حاشیه نشین شهر، موضوع برگزاری میز خدمت در دستور کار فرمانداری قرار گرفت.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در همین منظور از ابتدای فروردین تاکنون با همراهی مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و معاونان فرمانداری، ۶ میز خدمت را برگزار کردیم و در بین مردم حاضر شدیم که آثار بسیار مثبتی را به همراه داشت.

۲۰ میلیارد تومان رهاورد ۲ میز خدمت در ماه مبارک رمضان

اسماعیلی بیان کرد: در برنامه‌های میز خدمت مردم بدون واسطه و تشریفات مسائل و مشکلات، انتقادات، پیشنهاد‌ها و درخواست‌های خود را با مدیران در میان گذاشتند و در همان جا پیگیری‌ها و دستورات لازم صادر شد.

به گفته او این میز خدمت به واسطه شکل کار و مردمی بودن آن به صورت مستمر در دستور کار مجموعه مدیریتی این شهرستان است و یک حرکت جدید و پرقدرتی است که در ملایر شکل گرفته و این ارتباط بی‌واسطه همیشه جاری است و بدون شک رضایت‌مندی خوبی را در بین مردم ایجاد کرده است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان سه میز خدمت در روستای ازناو، منطقه حاشیه‌نشین نفت سیاه و مسجد جامع در نماز جمعه ملایر برگزار شد و از نزدیک با مردم گفتگو کردیم.

اسماعیلی گفت: قبل از ماه مبارک رمضان نیز سه میز خدمت در شهر ازندریان و روستا‌های حسین‌آباد شاملو و علی‌آباد دمق برگزار و در بین مردم حاضر شدیم و متناسب با درخواست‌ها، شرایط، ظرفیت‌ها و اولویت‌های هر محله، منطقه و روستا، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

او گفت: میز خدمت روستای ازناو بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان مصوبه به همراه داشت و برخی پروژه‌ها همچون مجموعه ورزشی ازناو که در این روستا تعطیل بود و حتی بیش از ۱۰ سال راکد مانده بود، دستورات لازم برای تکمیل آن‌ها صادر شد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: در میز خدمت منطقه کمتر برخوردار نفت سیاه نیز بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان مصوبات فرهنگی و خدماتی به همراه داشت و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا فاصله‌ای که این منطقه از لحاظ امکانات با دیگر مناطق شهری دارد، جبران شود.

اسماعیلی گفت: جبران عقب‌ماندگی در این مناطق نیازمند گذشت زمان است و یک شبه و یک ساله حل نخواهد شد و این تعهد و اراده ما است که باید تلاش مضاعفی داشته باشیم تا امکانات و خدمات بیشتری را به مردم این مناطق ارائه دهیم.

او گفت: کمک برای رفع نیازمندی‌های آموزشی و درمانی در حد بضاعت و توان مدیریتی شهرستان در دستور کار است و تلاش جدی ما بر افزایش رضایت‌مندی، امیدواری و اعتماد مردم است.

فرماندار ویژه ملایر همچنین گسترش خدمات و حمایت‌های اجتماعی را از دیگر اقدامات برشمرد و اظهار داشت: به همین منظور در مجموعه کمیته امداد، بهزیستی و خانواده بزرگ گروه‌های جهادی، شاهد اهتمام جدی برای حمایت از اقشار نیازمند، مستمند و مددجویان ملایری هستیم.

به گفته او در تامین معیشت، ایجاد اشتغال و حمایت از این افراد پای کار هستیم و در صورت احراز شرایط به هر کدام از افراد زیرپوشش این نهادها، بدون محدودیت کمک‌های معیشتی و کمک‌هایی از جنس تسهیلات برای اشتغال‌آفرینی اعطا می‌شود.

اسماعیلی گفت: با جدیت تمام به دنبال پیگیری و اجرای مصوبات در میز‌های خدمت هستیم و در احقاق حق مردم هرگز کوتاهی نمی‌کنیم.

منبع :ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی بهره برداری تولید و اشتغال میلیارد تومان اشتغال آفرینی اسماعیلی گفت میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان در بازدید از ۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی هشتگرد با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی هشتگرد، گفت: این مجموعه، فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی واحدهای صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کرده است و در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار نفر در شرکت‌های مستقر در شهرک مشغول فعالیت هستند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: درحال حاضر ۲۰ شرکت دانش‌بنیان در شهرک صنعتی هشتگرد مشغول فعالیت هستند که دستاوردهای بسیار قابل‌توجهی دارند. به عنوان مثال، شرکت‌های دانش‌بنیان این شهرک در راه‌اندازی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی هشتگرد که از مطالبات جدی واحدهای صنعتی بوده است، مشارکت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه طراحی و تولید انواع کنتورهای دیجیتال پیشرفته برق فعالیت می‌کند، علاوه بر ایفای نقش در زمینه هوشمندسازی و بهینه‌سازی مصرف برق، ۱۱۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و توان تولید ۶ میلیون کنتور در سال را دارد و محصولات تولیدی خود را به کشورهای مختلفی صادر کرده است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت دانش‌بنیان دیگر نیز با طراحی و نصب سیستم کنترل مهار شن روی ۳۵ حلقه چاه نفت در جنوب کشور (طی سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۲۴) باعث شده است که بیش از ۷۲ هزار بشکه در روز به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه شود که ارزش‌افزوده بسیار بالایی برای کشور به همراه داشته است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، خیاطیان تأکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نقش بسیار مهمی در حوزه اشتغال‌زایی و رفع نیازهای اساسی کشور ایفا می‌کنند و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، برنامه‌های متعددی را برای تبدیل شرکت‌های نوپا به شرکت‌‎های نوآور و فناور تدارک دیده است که بزودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091297 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود