Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-ویژه برنامه‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به مناسبت ماه مبارک رمضان با عنوان «باغ رمضان» با برنامه افطاری ساده بر روی پل طبیعت ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، «افطاری ساده» بر روی پل طبیعت یکی از برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی ماه مبارک رمضان این منطقه است و یکشنبه 27فروردین 1401 در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) میزبان روزه‌داران و بازدیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پذیرایی از مهمانان خدا با رعایت اصول بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت پک‌ ساده بوده تا روزه‌داران بتوانند در کنار بهره‌مندی از برنامه‌های متنوع تدارک دیده شده در ماه مبارک رمضان روزه خود را پس از اذان مغرب باز کنند.
منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با برپایی سفره «افطاری ساده» بر روی پل طبیعت هر ساله شب میلاد فرخنده کریم اهل بیت در ماه مبارک رمضان از روزه‌داران در این ماه میهمانی خداوند پذیرایی می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افطاری ساده ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود