Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران متعصب تیم فوتبال پورتو اقدام باشگاه اسپورتینگ لیسبون در توهین به مهدی طارمی را محکوم و بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ باشگاه اسپورتینگ لیسبون با انتشار بیانیه‌ای توهین آمیز، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال را به باد انتقاد گرفت و از عبارت‌های توهین آمیز و حتی نژاد پرستانه در بیانیه خود استفاده کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه که با هدف تخریب طارمی به خاطر گرفتن پنالتی‌ها در لیگ پرتغال صادر شده، از مهاجم ایرانی پورتو با عناوینی تحت عنوان «مار افسونگر»، «جاعل و متقلب» و «کلاهبردار» یاد شده است که از یک «سیرک» می‌آید! این بیانیه حتی ایران و فوتبال کشورمان را هم هدف گرفته.   در بخشی از این بیانیه آمده که پورتو از طارمی به عنوان بهترین هنرمند استقبال کرد، یک مار افسونگر و خوش خط و خال؛ این مهاجم همیشه آماده اجرای حقه‌های سیرک است! اسپورتینگ همچنین در بیانیه خود آورده که این بازیکن ایرانی همیشه با «لباس غواصی» وارد زمین می‌شود و این لباس «آبی و سفید» (لباس پورتو) است.   پایگاه خبری «پورتال دوس‌دراگائوس» که متعلق به هواداران متعصب پورتو است، با انتشار بیانیه‌ای با تیتر «طارمی، تو شاهزاده پارسی ما هستی» ضمن محکوم کردن باشگاه اسپورتینگ لیسبون و دفاغ از مهاجم ۲۹ ساله خود نوشت: «اینکه فوتبال پرتغال و جامعه پرتغال مملو از بیگانه‌هراسی است، چیز جدیدی نیست. اینکه هر روز موارد نژادپرستی و خشونت‌های بی‌رویه در میان هواداران تکرار می‌شود چیز جدیدی نیست. اینکه رهبرانی وجود دارند که نفرت بکارند چیز جدیدی نیست. اینکه لیگ هیچ کاری انجام نمی‌دهد و خود را به نشان دادن تی‌شرت برای مقابله با این همه مشکلات محدود می‌کند، چیز جدیدی نیست.   همانطور که هر روز از اخبار منفی شگفت‌زده می‌شویم، می‌ببینید، یک باشگاه بزرگ وجود دارد - که در حال کوچکتر شدن است - و تصمیم می‌گیرد تمام بی‌شرمی خود را در یک مقاله نظری منتشر شده در وب‌سایت رسمی باشگاه قرار دهد. تیتو آرانتس فونتس (نویسنده مطلب مورد نظر باشگاه اسپورتینگ) از مهدی طارمی به عنوان "مار افسونگر قلابی و اصیل" یاد می‌کند. گویی این کافی نبود و چه کسی می‌داند چرا، اما با ذکر ملیت مهاجم پورتو به خاطر آورد و گفت که او "مردی از ایران است که همیشه برای اجرای سیرک معمول خود آماده است". ترکیب ملیت بازیکن با ترفندهای سیرک، به نظر من ، از آنجایی که ما با یکدیگر هم‌عقیده هستیم، هر چیزی جز بی‌گناه هستیم.   در متن منتشر شده در سایت رسمی باشگاه اسپورتینگ، تیتو چندین بار از طارمی به عنوان «مرد جعلی» یاد می‌کند: "این یکشنبه، «مرد جعلی» خود را با بهترین لباس آبی‌وسفید نشان داد!". او در ادامه از این بازیکن ایرانی به عنوان «شیرجه‌رو» یاد کرد و نوشت: "هواداران از «مارهای افسونگر» خوش‌شان نمی‌آید، حتی اگر از ایران آمده باشند". قبل از پیوستن طارمی به پورتو، علاقه باشگاه لیسبون به جذب او علنی بود. این مهاجم پس از آن پیشنهاد بازی با پیراهن سبز – و قرمز – را رد می‌کند تا پیراهن آبی‌و‌سفید پورتو را به تن کند.   تیتو می‌گوید که «اسپورتینگ خیلی می‌ترسد». نه دوست عزیز تیتو! چیزی که باید از آن ترسید، این نوع عقیده است. چیزی که اسپورتینگ را می‌‌ترساند، براگا و سانتا کلارا (تیم‌هایی که اسپورتینگ از آنها شکست خورد) بودند. چیزی که اسپورتینگ را ترساند، ۶ امتیاز از دست دادن در این دو بازی در فاصله ۱۵ روز بود. وقتی صلاحیت کافی نباشد، ناامیدی به وجود می‌آید که در این نوع نظرات منعکس می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه اسپورتینگ چیز جدیدی نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

بازیکن سال‌های گذشته فوتبال ایتالیا معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نقش مارکوس تورام در ترکیب اینتر را انجام نخواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله آدانی درباره وضعیت خط حمله نراتزوری در فصل آینده سری A گفت: لائوتارو مارتینس تاکنون چیزهایی از خودش نشان داده که به ندرت از ستاره‌ها می‌بینیم؛ مواردی چون رد کردن پیشنهادهای تیم های بزرگی چون بارسلونا و رئال مادرید. او می‌خواهد قراردادش با اینتر را تمدید کند و با رفتار خود نشان می‌دهد که پیراهن اینتر را دوست دارد.

مدافع پیشین اینتر که پنج بازی ملی در کارنامه دارد، در مورد اینکه علاوه بر مارکوس تورام، مهدی طارمی یا یوشوا زیرکزی هم می‌توانند زوج خوبی با مارتینس در خط حمله اینتر تشکیل بدهند، خاطرنشان کرد: تورام به‌عنوان یک مهاجم پُرتحرک، فضاها را باز می‌کند و به نظرم هیچ‌یک از آنها (طارمی یا زیرکزی) کار او را انجام نمی‌دهند.

نهایی شدن قرارداد 1+2 ساله طارمی با اینتر

طارمی در 178 دیداری که برای پورتو به میدان رفته، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود ثبت کرده و در فصل 25-2024 به اینتر ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد