Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@19:24:25 GMT

گارانتي سه ساله براي خودرو‌هاي مدل 1401

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۰۳۹

خبرگزاری آریا-مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در ابتدای امسال از افزایش گارانتی محصولات این گروه صنعتی، از دو سال به سه سال خبر داد و این اقدام را مطابق با اجرای بند دوم فرمان هفتم از هشت فرمان رئیس جمهور و در راستای راهبرد وزیر صمت خواند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از گروه صنعتی ایرن خودرو (ایکوپرس) آقای بابک سلاجقه مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز در این باره گفت: همه خودرو‌های مدل 1401 به بعد و خودرو‌هایی که در اسفند گذشته با مدل 1401 به مشتریان تحویل شده‌اند، مشمول افزایش دوره گارانتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: سامانه خدمات پس‌از فروش نیز هم‌اکنون با این رویکرد به روزرسانی شده و برای خودرو‌های مشمول لحاظ خواهد شد. همچنین دفترچه راهنمای خودرو که شرایط گارانتی محصولات ایران‌خودرو در آن درج شده نیز اصلاح و به خودرو‌هایی که از فروردین ماه به بعد تحویل شود، دفترچه جدید ارایه خواهد شد.
  سلاجقه گفت: خودرو‌های پژو 405، 206، 207، پارس، سمند و دنا تا پیش از این اقدام، دارای گارانتی دو ساله یا پیمایش 40 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) و خودرو‌های دنا پلاس، رانا و رانا پلاس دارای گارانتی سه ساله یا 50 هزار کیلومتر پیمایش بوده‌اند که پس از اجرا شدن این طرح، گارانتی همه این خودرو‌ها به سه سال یا 60 هزار کیلومتر پیمایش، افزایش یافته است.
 وی افزود: همه تلاش گروه صنعتی ایران‌خودرو، افزایش رضایت مشتریان از محصولات و خدمات است تا طبق منویات مقام معظم رهبری، هموطنان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند، با این رویکرد شرکت ایساکو نیز همچنان در تلاش است با تسهیل و چابک‌سازی ارایه خدمات، هر چه سریع‌تر این مهم را تحقق بخشد.
 گفتنی است؛مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره 096440 همواره آماده ثبت درخواست‌ها، دریافت نظرات و مسایل مشتریان این گروه صنعتی در راستای بهبود کیفیت ارایه خدمات است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدل 1401 ایران خودرو گروه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی های برقی وارد شد

تین نیوز

زیر صمت با اشاره به افزایش تولید ۵ هزار دستگاه خودرو، گفت: باید آمار تولید خودرو را به حدود ۲۰ درصدی افزایش دهیم؛ تاکسی های برقی نیز وارده شده و متقاضیان برای خرید امکان ثبت نام دارند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، عباس علی آبادی وزیر صمت در گفت وگویی رادیویی گفت: اجلاس آفریقا را داشتیم، آفریقا، اقیانوس فرصت ها برای بازرگانان و تجار ماست، از جمله مهمترین این فرصت توسعه نیافتگی کامل آفریقا است. البته آفریقایی ها به صورت جامع برنامه هایی را برای توسعه پیگیری می کنند و در این برنامه فرصت های برای تجار ما وجود دارد.

وزیر صمت در ادامه تاکید کرد: بزرگترین نمایشگاه دستاوردهای کشور برای معرفی به بیش از ۲ هزار بازرگان و تاجر بین المللی برگزار خواهد شد و می تواند تبعات خوبی داشته باشد. اجلاس آفریقا با تعداد زیادی از مقامات ارشد سیاسی آفریقا به خوبی برگزار شد که می تواند تأثیرات خوبی در رفاه و اقتصاد کشور داشته باشد. برای تحقق جهش تولید باید دروازه صادرات باز شود. خیلی از کالاهایی که تولید می کنیم به جهت اینکه بازار صادراتی ندارد، مجبور هستیم تولید را محدود کنیم، به عنوان مثال در لوازم خانگی رشد خوبی در کیفیت و کمّیت داشتیم، اما همچنان در تهدید کالاهای قاچاق هستیم.

وی عنوان کرد: از جمله چالش هایی که در آفریقا داریم، نبود زیرساخت است که البته این موضوع با توجه به ظرفیت های خوبی که در توسعه زیرساخت حوزه های انرژی و حمل ونقل داریم یک فرصت محسوب می شود. نرخ رشد اقتصادی در آفریقا از متوسط جهانی بیشتر است و این به معنای فرصت است و ما باید از آن استفاده کنیم. تلاش می کنیم تا پایان امسال در تمام یا حداقل بخشی از کشورهای آفریقایی که محوریت دارند، نمایشگاه های دائمی برای کالاهای ایرانی را فراهم کنیم و همچنین به آفریقایی ها فرصت دهیم که در کشور ما پایگاه معرفی خود را داشته باشند. تراز تجاری ما با آفریقا کاملاً مثبت است و رویکرد ما این است که واردات خود را نیز از آفریقا افزایش دهیم. تا پایان امسال تعداد رایزن های بازرگانی ما در آفریقا به ۱۲ مورد می رسد و تعداد مراکز بازرگانی به ۱۵ مرکز خواهد رسید.

این مقام مسؤول در خصوص چالش های توسعه تجارت با آفریقا، گفت: مهم ترین چالش ها رقبا هستند که تلاش می کنند پس از حضور ما در آفریقا با ابزارهای مختلفی مانند تحریم جلوی این موضوع را بگیرند. برنامه وزارت صمت این است که میزان تجارت ایران اعم از صادرات و واردات نسبت به شرایط فعلی دو برابر شود.

عضو کابینه دولت سیزدهم ادامه داد: باید ظرفیت های مالی و اقتصادی خود را به نفع صادرات بسیج کنیم و هر مانعی را که در مسیر صادرات است، برداریم. ما به شرکت هایی اولویت می دهیم که صادرات محور و دانش بنیان هستند، شرکت هایی که حداقل ارزبری و بیشترین میزان ارزآوری را دارند. مشارکت مردم زمانی رخ می دهد که بتوانیم از سرمایه های خرد مردم استفاده کنیم.

وی گفت: در حال تعریف پروژه هایی هستیم که بر اساس آنها بتوانیم صندوق های پروژه را تأسیس کنیم که مردم با سرمایه های خرد خود در پروژه های ملی مشارکت کنند، به زودی اطلاعیه ها دراین باره منتشر خواهد شد، اگر بتوانیم این هدف را محقق کنیم، بخش مشارکت مردم در شعار سال را به معنای واقعی و الگوی تازه محقق می کنیم.

علی آبادی موضوع مزاحمت رقیبان ایران را در تجارت عنوان کرد و گفت: رقبای ایران حتماً برای ایران مزاحمت ایجاد خواهند کرد. یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهیم ابزار تجارت را فراهم کنیم که مهمترین آن حمل ونقل است. برای شرق و شمال آفریقا نسبت خوبی داریم و طبق دستور رئیس جمهور برای غرب و جنوب آفریقا هم از لحاظ حمل ونقل پوشش دهیم که کارهای سختی است و حتماً انجام خواهیم داد.

وزیر صمت افزود: آفریقا فرصت خوبی برای صنایع دانش بنیان ایران است و کشورهای آفریقایی هم در حوزه آموزش هدف گذاری کرده اند و ایران باید از این فرصت استفاده کند، همچنین شرکت های مهندسی و زیرساخت ایران هم می توانند پروژه های بزرگی در آفریقا اجرا کنند. کشورهای آفریقایی علاقه مند هستند از خودروهای روز استفاده کنند و این فرصتی برای ایران است؛ تلاش خواهیم کرد به کسانی در اولویت ارز، ارز بدهیم که به سمت تجارت و صادرات بروند به ویژه به مقاصد صادراتی ایران از جمله آفریقا.

علی آبادی همچنین درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص صنعت خودرو گفت: ما برنامه ای گسترده داریم و امسال تلاش خواهیم کرد که ظرفیت تولید را افزایش دهیم. ما به ظرفیت تولید ۵ هزار خودرو در روز رسیدیم و تلاش داریم که این را حدود ۲۰ درصد افزایش دهیم که خیلی جهش بسیار بزرگی است.

وی افزود: در بحث واردات خودرو باید گفت این موضوع را در دستور کار داریم تا به این وسیله تعادل بهتری در تأمین تقاضای بازار و بحث ناترازی به وجود بیاوریم و اخبار خیلی خوبی در این زمینه داریم. تاکسی های برقی را وارد کرده ایم و مردم می توانند ثبت نام کنند و بخرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو