Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@05:31:28 GMT

صحنه‌ سازی واقعی در خیابان‌ های کرج

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۴۳۵

صحنه‌ سازی واقعی در خیابان‌ های کرج

هفته گذشته، تصادفی در بلوار دانشگاه کرج به پلیس راهور این شهر گزارش و ماموری برای بررسی صحنه تصادف راهی محل شد.

بررسی‌ها نشان داد، خودروی هیوندای شاسی‌بلندی با دو عابر تصادف کرده و باعث آسیب به آنها شده است.

راننده در تشریح ماجرا به افسر راهور گفت: امروز با سرعت کم در حال عبور از این بلوار بودم که صدای فریاد برخورد با بدنه خودرو در سمت شاگرد و فریاد دو مرد را شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی پیاده شدم، دو مرد که پایشان را گرفته بودند، روی زمین افتاده بودند. من در رانندگی احتیاط می‌کنم و حواسم به آنها بود و مطمئنم با تصادف ساختگی، قصد اخاذی دارند. آنها حتی پیشنهاد دادند دو میلیون تومان به آنها بدهم تا کار به شکایت و دادسرا نکشد.

مامور راهور با بررسی صدمات دو عابر و نحوه حرکت خودرو به ماجرا مشکوک شد، به همین دلیل به بررسی دوربین مداربسته مغازه‌ای پرداخت که در مقابل محل تصادف قرار داشت. بررسی این فیلم نشان داد، راننده درست گفته و تصادف ساختگی و با هدف اخاذی بوده است. به این ترتیب دو متهم دستگیر و برای پیگیری پرونده به دادسرا منتقل شدند.

سرهنگ حمدا... رحمتی‌پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز در این باره به جام‌جم گفت: با افشای موضوع، تحقیقات ادامه یافت و دریافتیم در دو سال گذشته متهمان ۱۹ بار با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و گزارش تصادف جرحی داده بودند. آنها با شناسایی خودروهای مدل بالا، صحنه‌سازی کرده و قبل از حضور پلیس از راننده حدود دو میلیون تومان می‌گرفتند تا از شکایت منصرف شوند. آنها طوری فضاسازی می‌کردند تا راننده متوجه غیرواقعی بودن تصادف نشود.

وی با اشاره به این‌که تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت تصادف جرحی، سریع با پلیس تماس گرفته و صحنه تصادف را برهم نزنند تا مورد بررسی قرار گیرد. رانندگان توجه داشته باشند، یکی از شگردهای این متهمان، ایجاد جو روانی برای راننده است تا قدرت تصمیم درست را از او بگیرند.

بعد هم پیشنهاد پرداخت پول به جای شکایت و گرفتاری‌های بعد از آن است. به همین دلیل سعی کنید، خونسردی خود را حفظ کرده و بهترین تصمیم را گرفته و سریع با پلیس و نیروهای امدادی تماس بگیرید.

حوادث روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصادف ساختگی اخاذی خودروهای مدل بالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان

فرزاد پیشکاری امروز سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: کارگران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور دارند وکارگران علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرین بوده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: جامعه کارگری در ایران اسلامی نقش مهمی در توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته در سطح استان با تلاش بازرسان ۱۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی و ابنیه بازرسی شده است، گفت: در بازه زمانی یاد شده ۹ هزار پرونده شکایت کارگران بررسی شده است.

پیشکاری، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و اشتغال و تلاش در راستای حفظ اشتغال موجود ایجاد بسترهای لازم برای اشتغالزایی جوانان و رفع مشکل بیکاری اولویت اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.

 در استان کردستان ۲ هزار و ۳۰ تعاونی فعال با ۱۸۵ هزار نفر عضو وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۱۸ هزار نفر را در استان فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت