Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران با بیان این‌که انتخاب بازیکنان برای دعوت به اردوی آماده‌سازی بر اساس کاری کاملا علمی و دقیق انجام شد، گفت: دو آنالیزور با دقت، عملکرد حاضران در اردوی انتخابی را ثبت و بررسی آماری کردند

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در خصوص انتخاب بازیکنان برای رقابت های آسیایی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، غلامرضا مومنی‌مقدم درباره سه مرحله اردوی انتخابی این تیم که از 15 تا 25 فروردین برگزار شد، افزود:

در مجموع از 120 نفر به صورت رسمی و غیر رسمی تست گرفتیم و در نهایت پس از برگزاری سه مرحله اردوی انتخابی، 26 را به نخستین اردوی آماده‌سازی دعوت کردیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ادامه داد:

بازیکنانی در اردو ماندند که آمار، عملکرد و آینده بهتری داشتند. انتخاب بازیکنان،‌ کاملا علمی و دقیق انجام شد و دو آنالیزور با دقت، حاضران در اردو را مورد بررسی و ثبت آماری قرار دادند. در نهایت 26 بازیکنی که قابیلت‌های خود را بهتر نشان دادند، پس از نظرسنجی از کارشناسان و کادر فنی در اردو باقی ماندند. از این تعداد، 4 بازیکن در پایان اردوها حذف شده و 22 نفر نهایی تیم ملی جوانان را تشکیل می‌دهند.

مومنی‌مقدم درباره کارهای انجام شده در اردوهای انتخابی گفت:‌

کادر فنی در مدت 3 روز هر مرحله از اردوی انتخابی 20 نفر را مورد بررسی قرار داد که در مجموع ۶۰ نفر اینگونه بررسی شدند. یک روز هم به بررسی غیررسمی بازیکنان باقیمانده پرداختیم که بسیار وقتگیر بود.

او با یادآوری این‌که سال گذشته در جمع کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران نبوده است، ادامه داد:

به همین خاطر شناختی از این تیم نداشتم و به همین دلیل، بازیکنان دعوت شده به اردو، بیشتر شدند. روش اصولی این بود که تنها از بازیکنان تیم نوجوانان در فصل گذشته به علاوه چند بازیکن دیگر استفاده می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان، تصریح کرد:

20 تا 25 بازیکن از اردوی تیم نوجوانان فصل گذشته به اردو دعوت کردیم. علیرضا طلوع‌کیان هم فهرستی 40 نفره از مسابقات قهرمانی کشور جوانان (کاشان) ارائه کرد که آنها را هم به اردو دعوت کردیم. همه تلاش کردیم تا کسی از قلم نیافتد و بازیکنی نتواند ادعا کند که دیده نشده است.

او در مورد مسابقات پیش روی تیمش گفت:

نخستین تورنمنت تیم ملی جوانان ایران، کاپ کنفدراسیون آسیاست و پس از آن راهی رقابت‌هی قهرمانی آسیا در بحرین می‌شویم. برنامه تمرینات تیم تا روز پایانی مشخص است و همه می‌دانیم که کار سختی پیش رو داریم. هدف اصلی پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان است و اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه شرکت در مسابقات جهانی را کسب کنیم.

مومنی‌مقدم ادامه داد:

اوایل تیرماه، شرکت در مسابقات دوستانه بین‌المللی را برای تیم جوانان در نظر گرفته‌ایم تا به شناخت کاملی از بازیکنان برسیم. کیفیت بازی‌های دوستانه برای من خیلی مهم است و به همین دلیل در حال رایزنی برای انتخاب بهترین حریفان ممکن هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان درباره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بحرین هم گفت:

طبق روش جدید، ایران و ژاپن که تیم‌های مدعی آسیا هستند در یک گروه قرار گرفته‌اند و اولین بازی ایران نیز با تیم ژاپن است. شروع سختی خواهیم داشت.

نخستین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان از روز یکشنبه 28 فروردین آغاز می‌شود و تا 15 اردیبهشت در سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان انتخاب بازیکنان اردوی انتخابی انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تیم ملی والیبال

در آستانه لیگ ملت‌های والیبال یک اتفاق تلخ برای تیم ملی رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی در صورت نبود مشکل به تمرین بپردازد، اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد. گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های 2024 باقی مانده است و این بازیکن بااخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت‌ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت؛ به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر اینکه مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهد بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت‌تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

tags # والیبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم