Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جمال معتمدی‌زاده در نشست ارزیابی مانور جهادی وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ ۲۷۸ هزار مشترک برق در این استان وجود  دارد که اعتباری معادل ۱۸۲ میلیارد تومان بدهکار هستند.

وی با بیان اینکه وصول مطالبات می تواند بسترساز اجرای پروژه های عمرانی و پایداری شبکه های توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد باشد، اظهارداشت: از مجموع مشترکین بدهکار در این استان، حدود سه هزار مُشترک، بدهکاران کشاورزی هستند که معادل شش میلیارد تومان به این شرکت بدهکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ مُشترکین تعرفه کشاورزی که به این شرکت بدهکار هستند نسبت به بدهی برق مصرفی خود اقدام کرده تا شاهد قطعی برق آنان در روزهای جاری نباشیم.

معتمدی زاده با تاکید براینکه تا پایان اردیبهشت ماه جاری باید تمامی مُشترکین بدهکار تعرفه کشاورزی باید بدهی خود را پرداخت  کرده باشند، خاطرنشان کرد: امکان قسطی نمودن بدهی برق مصرفی تمام مشترکین بدهکار وجود دارد و مشترکین بدهکار تعرفه کشاورزی تا پایان اردیبهشت ماه جاری باید بدهی خود را به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرده باشند.

وی گفت: مُشترکین برق تعرفه کشاورزی در شهرستان چُرام به این شرکت بدهی ندارند و تنها شهرستانی است که مُشترکین کشاورزی آن به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بدهکار نیستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بدهی سایر مشترکین برق در این استان هم ادامه داد: از ابتدای خردادماه جاری نیز تعرفه های تجاری و قطع برق بدهکاران این تعرفه در اولویت کار قرار دارد.

معتمدی زاده با بیان اینکه مُشترکین تعرفه تجاری از هم اکنون بفکر پرداخت بدهی خود باشند تا برق آنان قطع نشود، اظهارداشت: شرکت توزیع نیروی برق استان این آمادگی را دارد که بدهی مُشترکین را قسطی کند.

وی گفت: گرمای زودرس و کاهش نزولات آسمانی باعث افزایش مصرف برق مشترکین در این استان شده که می طلبد مشترکین برق، همکاری های بیشتری نسبت به گذشته با این شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس برق مشترکین برق معتمدی زاده کشاورزان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد مشترکین بدهکار تعرفه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه