Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:27:57 GMT

 رشد ۵ درصدی تولید برق کرمان نسبت به سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۶۶۹

 رشد ۵ درصدی تولید برق کرمان نسبت به سال ۹۹

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان گفت: این نیروگاه از فروردین تا پایان اسفند سال ۱۴۰۰ حدود 10 میلیارد و 604 میلیون کیلووات ساعت انرژی تولید کرد که نسبت به تولید سال قبل از آن ۵ در صد افزایش داشته است.

حسین بحرالعلوم با اشاره به دلایل موثر در رشد شاخص های آمادگی و تولید در واحدهای نیروگاه  گفت: در طی سال ۱۴۰۰ حدود ۳۴درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخار و حدود ۶۶ درصد در واحدهای گازی تولید شده  و با توجه به نیاز شبکه برق کشور و علیرغم همه محدودیتهای موجود بویژه در شرایط  کرونایی، تا حد امکان تلاش شد تعمیراتهای برنامه ریزی شده و غیر مترقبه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام و با همدلی و فعالیت جهادی و شبانه روزی کارکنان زحمتکش، تمامی واحدهای این نیروگاه جهت تولید پایدار برق  همواره در آمادگی کامل  باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: سهم تولید نیروگاه در  اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۶۸۷ میلیون کیلو وات ساعت بوده است که از این میزان تولید بالغ بر ۶۷۹ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در اختیار شبکه سراسری کشور قرار گرفته است. 

شایان ذکر است نیروگاه شهید  سلیمانی  با 8 واحد گازی 159 مگاواتی و 4 واحد بخار 160 مگاواتی، در مجموع با ظرفیت منصوبه 1912 مگاوات نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق خصوصا شبکه جنوب شرق  کشور دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تولید برق استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی

استاندار مازندران از نزدیک با روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی نکا آشنا شد.در این بازدیدحوضچه آبگیر واحدهای بخار و پروژه لایروبی، پروژه آب شیرین کن ( تامین کننده آب مصرفی واحدهای نیروگاه)، اتاق فرمان واحدهای بخار، سالن توربین واحدهای بخار و پروژه طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی مورد بازدید قرار گرفت به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075446 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور