Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:02:04 GMT

مسابقه داستان «بانوی بی‌مثال» در تهران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۷۹۰

مسابقه داستان «بانوی بی‌مثال» در تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیریت آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسابقه داستان «بانوی بی‌مثال» را با محوریت شخصیت و زیست حضرت خدیجه(س) در سه رشته برگزار می‌کند.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستان کوتاه، مینی‌مال و داستان کودک درباره شخصیت و زیست حضرت خدیجه(س) برای دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزیدگان این مسابقه به ترتیب ۴۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال جایزه دریافت خواهند کرد. 

علاقه‌مندان تا نیمه تیرماه فرصت دارند آثار خود را به همراه اطلاعات نویسنده (شامل نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شماره تماس) به نشانی bimesal1401@gmail.com بفرستند. آثاری در این جشنواره پذیرفته خواهد شد که پیش از این در جشنواره دیگری شرکت نکرده یا در جایی منتشر نشده باشد. 

حضرت خدیجه(س) نه تنها نخستین بانوی مسلمان و همسر نبی اسلام بودند بلکه در دشوارترین تنگناهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی به حمایت دین نوپای اسلام پرداختند. عنوان این مسابقه از حدیث پیامبر اعظم(ص) درباره حضرت خدیجه که فرمودند «مثل خدیجه پیدا نخواهد شد. خدیجه در آن هنگام که مردم مرا تکذیب کردند، مرا تصدیق نمود، و مرا با ثروت خود برای پیشرفت دین خدا یاری نمود. خدا به من دستور داد خدیجه را به قصر زمرّدی که در بهشت دارد و هیچ رنج و زحمتی در آن نیست، بشارت دهم.» برداشت شده است. 
    
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری به شماره ۹۶۶۵۳۲۲۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسابقه داستان حضرت خدیجه اولین بانوی مسلمان حضرت خدیجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت سپاهان از پرسپولیس؛ هواداران بانوی پرسپولیس رفتار ناشایست داشتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه باشگاه سپاهان، در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

به نقل از مهر همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901987

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت سپاهان از پرسپولیس؛ هواداران بانوی پرسپولیس رفتار ناشایست داشتند
  • باشگاه سپاهان: هواداران بانوی پرسپولیس رفتار ناشایست داشتند
  • شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور