Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@22:05:10 GMT

مردم داري «گنج سعادت» دين

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۸۸۴

خبرگزاری آریا-برنامه «گنج سعادت» در رادیو معارف به بررسی برکات فردی و اجتماعی مردم داری از منظر دین می‌پردازد.
به گزارش خبرگزاری آریا، یکی از مولّفه‌های مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی تعامل با مردم است که به این مسئله در آموزه‌های دینی توجه ویژه‌ای شده است و احادیث و روایات زیادی از سوی پیامبر (ص) و امامان (ع) به این موضوع اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه «گنج سعادت» که به تبیین رذایل و فضایل اخلاقی می‌پردازد، امروز 28 فروردین، با مروری بر اهمیت ویژگی مردم داری به تبیین ضرورت آن از منظر دین اختصاص دارد و برکات فردی و اجتماعی مردم داری را بازگو می‌کند.
برنامه «گنج سعادت» به تهیه کنندگی محمد حسن جلالی، اجرای سید حمید حسینی و کارشناسی حجت الاسلام الهی هر بامداد ساعت 2:15 از رادیو معارف پخش و تکرار آن همان روز ساعت 9:10 تقدیم مخاطبان این رسانه دینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گنج سعادت گنج سعادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر شنبه در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان البرز ضمن تبریک ایام مطرح کرد: تکریم کارگر تکریم خداست زیرا خدای تعالی اولین کارگر عالم هستی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال پیش دین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای را برای کارگران قائل شده اما هنوز به خوبی به آنها پرداخته نشده است، افزود: در فرهنگ دینی ما که برآمده از قرآن و عترت است، آیات و روایات فراوانی در رابطه با کار، کارگر و کارفرما آمده که این نشان از اهمیت حفظ عزت و کرامت کارگران دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متمادی با کارگران آن بیانات را بسیار کامل، جامع، دقیق و تبیینی خواند و با اشاره به شعار سال تاکید کرد: امور مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بعضی از موانع رشد تولید در کشور که نتیجه آن تورم و نبود امنیت شغلی برای کارگران است، قوانین دست و پاگیر اداری، عدم توزیع عادلانه، واردات بی رویه و … را از جمله آنها دانست و بیان کرد: مطالبات کارگران در جلسات مختلف با مسؤولان کشوری و استانی انتقال داده و پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090341

دیگر خبرها

  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی