Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه مردم استان نباید نسبت به شیوع ویروس کرونا عادی‌‌انگاری کنند‌ زیرا کرونا همچنان وجود دارد اظهار کرد: توجه لازم به ضوابط بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا الزامی است.

وی  با تأکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌‌های بهار، ملایر و نهاوند نارنجی، شهرستان کبودراهنگ قرمز و بقیه شهرهای استان همدان زرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه تزریق واکسن، نظارت رعایت فاصله‌های اجتماعی و رعایت ضوابط مربوط به رنگ‌‌بندی شهر‌ها به‌طور جدی دنبال می‌شود گفت: شیوه برگزاری مراسم شب‌های قدر متناسب با رنگ‌‌بندی شهر‌ها متعاقباَ اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه تزریق دز سوم واکسن کرونا برای مردم استان و تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید است افزود: اصحاب رسانه در راستای اقناع‌، ترویج و تبلیغ تزریق نوبت‌های مختلف واکسن کرونا توسط مردم و اقشار جامعه توجه جدی داشته باشد. 

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: مدارس استان فعالیت خود را با رعایت ضوابط بهداشتی، مصوبات استانی ستاد کرونا و با تمام قدرت ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار همدان وضعیت رنگ بندی کرونایی دز سوم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب این روستا؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق 90 متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول 1800 متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است، افزود: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال