Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:21:38 GMT

برپایی نمایشگاه مجازی عکس «سبزینه» در فرهنگسرای اندیشه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۹۶۰

برپایی نمایشگاه مجازی عکس «سبزینه» در فرهنگسرای اندیشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رویداد، کانون عکس اندیشه (فرادید) در اولین رویداد مرتبط به حوزه هنرهای تجسمی در ماه نخست سال ۱۴۰۱، اقدام به برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس «سبزینه» مجموعه آثار عکاس جوان تهرانی در ژانر عکاسی طبیعت کرده است.

لیلا محرم پور از سال ۱۳۹۶ به عکاسی مشغول است و در ژانرهای مختلفی همچون عکاسی مستند اجتماعی، پرتره و خیابانی، خبری، تئاتر و سینما طبع آزمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سابقه شرکت در چندین نمایشگاه گروهی عکس را در کارنامه دارد و از اعضای انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران به شمار می‌رود. علاوه بر اینکه او هم اکنون عضو هیات مدیره کانون عکس اندیشه (فرادید) است.

کانون عکس اندیشه (فرادید)، پیش از این، نمایشگاه‌های انفرادی عکس «آوای خیال» حسین خرمشاهی، «ترنم طبیعت» مسعود عطارهادی و «کوچه پس کوچه‌ها» مینتا سمیعی را به صورت مجازی برپا کرده است.

آثار لیلا محرم پور از روز سه شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ در سایت رسمی فرهنگسرای اندیشه و صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه فرادید به نشانی @Andisheh. Photo. Club در قالب ویدئو برای علاقه مندان به هنر عکاسی به نمایش درخواهد آمد.

کد خبر 5468025

منبع: مهر

کلیدواژه: عکاسی نمايشگاه عكس فرهنگسرای اندیشه انقلاب اسلامی هنر هفته هنر انقلاب اسلامی تئاتر ایران فیلم سینمایی عبدالحمید قدیریان هنرمندان تئاتر انیمیشن ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان نمایشنامه نویس ماه امید کارگردان تئاتر تعطیلی سینماها سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر موزه بزرگ خراسان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نمونه آثار هنری با موضوع روددزی‌های سنتی خراسان به نمایش گذاشته شده است.

علی صفرنژادافزود: موضوع اصلی این آثار برگرفته و اقتباس از نقوش فرهنگی، تاریخی و سنتی و هندسی خراسان و ایران است.

وی گفت: جقه دوزی، قلاب‌دوزی‌های ارومیه و رشت، بلوچ دوزی و آینه دوزی‌های سیستان و بلوچستان، پته دوزی‌های کرمان و سمنان و ... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

مدیر موزه بزرگ خراسان افزود: این هنرمند در کنار نمایشگاه برپا شده در موزه بزرگ خراسان، به صورت کارگاهی نیز در حال تولید رودوزی‌های سنتی است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد