Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف ۲۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک در شهرستان‌های ماکو و بوکان خبر داد و گفت: اعضای باند بین‌الملی توزیع مواد مخدر دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی اظهار داشت: حسب اطلاع از انتقال مواد مخدر از نوع شیشه توسط یکی از باند‌های بین الملی توزیع مواد از شهرستان سردشت به مقصد ماکو، با دستور قضایی و همکاری اداره اطلاعات، اعضای این باند شناسایی و مورد رصد قرار گرفته و در زمان ورود خودروی حامل مواد مخدر و خودرو‌های اسکورت به بازرگان در یک عملیات که منجر به تعقیب و گریز و درگیری با قاچاقچیان شد، خودرو‌های آن‌ها متوقف و در بازرسی از خودرو‌ها مقدار 127 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و 6 نفر در این زمینه دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل انتظامی: 900 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شد/ پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی ورود کردکشف محموله بزرگ مواد مخدر شیشه توسط گمرکانهدام باند بزرگ مواد مخدر صنعتی در بوموسی/ کشف 222 کیلوگرم شیشه،‌ حشیش و هروئیندرگیری پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ بیش‌از یک تن مواد مخدر کشف شد

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین از کشف 124 کیلوگرم تریاک از کامیون باری در بوکان و دستگیری 1 نفر در این خصوص خبر داد.

وی اظهارکرد: متهمان این پرونده‌ها به منظور ادامه تحقیقات با صدور قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: با هماهنگی‌های خوبی که بین دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی استان ایجاد شده است سوداگران مرگ تحت رصد اطلاعاتی- قضایی دقیق هستند و مجال فعالیت و ارتکاب جرم به آن‌ها داده نخواهد شد و برخورد‌های قاطع قانونی و قضایی در انتظار این افراد است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد

سینا بنی اسد گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می کنند.

وی افزود: فورا دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد. 

دادستان عمومی وانقلاب ماهان تصریح کرد: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و ۲ متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده اند، صادر شده است.

بنی اسد با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب ماهان گفت: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد